printlogo


کد خبر: 228051تاریخ: 1400/1/30 00:00
خبر

بعد از پرداخت جنجالی به زنان
پاداش کدام  تیم‌های ملی فوتسال باقی مانده است؟
با وجود پرداخت پاداش اعضای تیم ملی فوتسال زنان، همچنان پاداش دو تیم ملی فوتسال دیگر باقی مانده است و فدراسیون باید نسبت به پرداخت آن اقدام کند.
فدراسیون فوتبال روز شنبه پاداش ملی‌پوشان فوتسال زنان ایران بابت قهرمانی در رقابت‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ را پرداخت کرد. این پاداش قرار بود ۲۲ میلیون تومان باشد اما با کسر مالیات، به ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافت. پرداخت با تأخیر پاداش و کسر مالیات از مبلغ اصلی، انتقاد اکثر ملی‌پوشان را در برداشت.
این در حالی است که فدراسیون فوتبال هنوز پاداش مصوب برای دو تیم ملی فوتسال دیگر را پرداخت نکرده است.
تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در سال ۲۰۱۷ و یک سال پیش از قهرمانی زنان در آسیا، موفق شد در نخستین دوره این رده سنی در قاره کهن به عنوان نخست برسد. فدراسیون سابق، پاداش ۱۰ میلیون تومانی برای هر یک اعضای آن تیم جوانان را مصوب کرده بود اما با گذشت چهار سال از آن قهرمانی، هنوز خبری از پاداش نشده است.
از سوی دیگر تیم ملی فوتسال مردان هم که چند ماه پیش از تیم زنان در سال ۲۰۱۸ به عنوان قهرمانی آسیا رسید، هنوز پاداش خود را کامل دریافت نکرده است.
فدراسیون فوتبال تاکنون نیمی از پاداش ۲۲ میلیون تومانی را به حساب بازیکنان و اعضای تیم ملی مردان بابت قهرمانی در آسیا واریز کرده است و هنوز نیمی از این پاداش باقی مانده است.
جدا از این پاداش‌های مصوب در هیأت رئیسه فدراسیون سابق فوتبال، قول‌های شفاهی هم به ملی‌پوشان در رختکن داده شده بود که آن قول‌ها هم عملی نشده است.
 
 
جلسه قنبرزاده با رئیس کمیته و سرمربی تیم فوتسال 
منصور قنبرزاده در دیدار با پرهیزکار و ناظم‌الشریعه نسبت به حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتسال تأکید کرد.
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به در پیش بودن مسابقات جام جهانی فوتسال لیتوانی و برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی فوتسال، آخرین شرایط و اقدامات مورد نیاز در این نشست با سرپرست دبیرکلی در میان گذاشته شد.
در این نشست منصور قنبرزاده با ابلاغ دستورات عزیزی خادم مبنی بر توجه ویژه به تیم ملی فوتسال به کادرفنی این تیم اطمینان داد که همه اقدامات در نظر گرفته شده از سوی کمیته فوتسال شامل امکانات لجستیکی، اردویی، شرکت در تورنمنت و بازی‌های دوستانه برای حضور قدرتمند ملی‌پوشان فوتسال در جام جهانی، طبق زمانبندی وارد فاز اجرایی شوند.
گفتنی است، بعد از این نشست، جلسه رئیس کمیته فوتسال با کادر فنی تیم ملی در دفتر کمیته فوتسال ادامه پیدا کرد.
 
زمان مسابقات معوقه لیگ برتر اعلام شد
زمان دو مسابقه معوقه از هفته‌های هجدهم و بیست و دوم لیگ برتر فصل 1399-1400 اعلام شد.
به نقل از سازمان لیگ، مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد. همچنین مسابقه دو تیم پدیده مشهد و گل گهر سیرجان معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸:۵۵ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.
 
 
پایان فصل خوب برای قلی‌زاده در شارلروا
با برگزاری هفته پایانی لیگ بلژیک، کار علی قلی‌زاده و کاوه رضایی در شارلروا نیز خاتمه یافت. در هفته پایانی لیگ برتر بلژیک چندین دیدار برگزار شد که شارلروا برابر یوپن شکست خورد ولی علی قلی‌زاده هافبک خلاق تیم ملی فوتبال ایران توانست یک گل دیگر برای این تیم به ثمر برساند.
علی قلی‌زاده که در ابتدای فصل جاری با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، در نهایت بهترین فصل فوتبالی خود را در بلژیک رقم زد و ۸ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل نیز داد.
علی قلی‌زاده در دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران از جمله بازی با سوریه نیز درخشید و عملکرد خوبی داشت.
 
 

Page Generated in 0.0053 sec