printlogo


کد خبر: 228038تاریخ: 1400/1/30 00:00
مطهری: با 9 امتیاز خیال‌مان راحت می‌شود

حمید مطهری بعد از برد مقابل الریان در مصاحبه‌ای گفت: «خدا را شکر می‌کنم که مرحله گروهی را با 2 برد شروع کردیم. ما قبل از شروع این بازی‌ها طراحی خوبی داشتیم که کار را چگونه جلو ببریم و با چه هدف‌هایی بازی کنیم تا در نهایت به عنوان تیم اول به مرحله بعد برویم. خدا را شکر که تا الان حداکثر امتیاز را گرفتیم و البته باید بگویم که بازی سوم هم بسیار مهم است. خیلی‌ها می‌گفتند که این گروه ضعیف است اما می‌بینید که حتی تیمی مثل گوا هم در 2 بازی شکست نخورده و ما بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. آنها دنبال فوتبال بازی کردن هستند و می‌خواهند خودشان را ثابت کنند ولی هدف ما این است که با پیروزی در این بازی 9 امتیازی شده و خیال خودمان را بابت صعود تا حدود زیادی راحت کنیم.»
وی درباره تمجید بلان از پرسپولیس هم گفت: «من در کنفرانس قبل از بازی هم دقایقی کوتاه با ایشان صحبت کردم. لوران یک مربی باتجربه و جنتلمن است که اتفاقاً در صحبتی هم که با من داشت از پرسپولیس تمجید کرد و حتی گفت تیم شما مدعی قهرمانی در آسیا است. بازی با الریان هم بازی خوبی بود و خوشحالم که در نهایت این بازی سخت را هم با برد پشت‌ سر گذاشتیم.»
مربی پرسپولیس درباره شروع گلزنی مغانلو هم گفت: «تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده و نکته مثبت این است که همه گل می‌زنند. ما زمانی می‌توانیم نگران باشیم که در خلق موقعیت گل مشکل داشته باشیم یا اینکه بدون موقعیت گل و روی یک اتفاق یا ضربه ایستگاهی نتیجه بگیریم. پرسپولیس تیمی است که خیلی خوب موقعیت ایجاد می‌کند، به همین دلیل جای نگرانی وجود ندارد. از هواداران و رسانه‌ها هم این خواهش را دارم که خط حمله پرسپولیس را تحت فشار قرار ندهند و روی یک بازیکن خاص زوم نکنند. اگر این فشارها روی مغانلو وجود نداشت این بازیکن خیلی زودتر پایش به گل باز می‌شد. در پرسپولیس همه بازیکنان به نحو احسن وظایف‌شان را انجام می‌دهند، ما خیلی خوب موقعیت ایجاد می‌کنیم و امیدوارم در گل زدن هم همیشه موفق باشیم.»
 

Page Generated in 0.0052 sec