printlogo


کد خبر: 228034تاریخ: 1400/1/30 00:00
خبر

پاداش سر   شام
در پایان بازی با الریان اعضای تیم پرسپولیس فوراً از ورزشگاه به سمت هتل بازگشتند و مستقیماً راهی سالن غذاخوری شدند تا شام را صرف کنند. بلافاصله بعد از حضور تیم در رستوران، پاداش پیروزی مقابل الریان به اعضای تیم اهدا شد تا سرخ‌ها همچون دیدار اول، در دومین بازی هم مزد عملکرد موفق‌شان را به سرعت دریافت کنند.
 
روماریو محروم
الکساندر روماریو با اخطاری که در بازی گوا مقابل الوحده دریافت کرد از بازی با پرسپولیس محروم شد. گوا هر چند در اولین حضور خود و فوتبال هند در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های کاملاً دفاعی را ارائه کرده، ولی روماریو گوش راست ۲۴ ساله و هندی جزو پاسورهای اصلی تیمش در سوپر لیگ هند بود که چهار پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.
 
دوباره تست کرونا
با توجه به ضوابط برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان تیم پرسپولیس ظهر دیروز تست کرونا دادند. طبق قوانین و مقررات اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، کلیه اعضای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با توجه به برگزاری هر سه روز مسابقات، بعد از هر بازی در تست کرونا شرکت می‌کنند. پرسپولیس بعد از ظهر دیروز ریکاوری کرد.
 
اعتراف فریدون
علی فریدون بازیکن اصالتاً ایرانی الریان بعد از شکست مقابل پرسپولیس گفت: «عملکرد ما بد نبود. در نیمه نخست عالی بازی کردیم اما در نیمه دوم عقب‌نشینی کردیم و تحت تأثیر آب و هوا و شاید روزه بازیکنان قرار گرفتیم. ما هنوز فرصت را از دست نداده‌ایم و امیدهای خود را حفظ می‌کنیم. پرسپولیس مستحق پیروزی بود. در مسابقات بعد به دنبال کسب امتیاز هستیم تا شانس صعود از گروه را داشته باشیم. این فرصت هنوز فراهم است.

Page Generated in 0.0052 sec