printlogo


کد خبر: 228031تاریخ: 1400/1/30 00:00
مصاحبه و خبر

 استقلال در سلامت کامل
یکی از دلایلی که باعث شد باشگاه استقلال از سازمان لیگ بخواهد بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لغو شود، دوری بازیکنان از تجمعات احتمالی و درگیری با ویروس کرونا بود. 
تصمیمی که باعث شد کاروان استقلال در اوج سلامت راهی عربستان شود و هیچ‌یک از بازیکنان این تیم به بیماری مبتلا نشوند. در جریان اردوی استقلال در جده نیز به تناوب از بازیکنان تست کرونا گرفته می‌شود که خوشبختانه هیچ‌یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی و حتی اطرافیان این باشگاه مبتلا به ویروس کرونا نیستند. 
در تازه‌ترین تستی که از مجموعه استقلال گرفته شد، وضعیت بازیکنان در سلامت کامل گزارش شد.
 این شرایط بدون شک اگر تا آخر تورنمنت آسیایی حفظ شود، هیچ‌یک از بازیکنان و اعضای کادرفنی دچار بیماری نخواهند شد و در سلامت این بازی‌ها را به پایان خواهند برد. 
البته هوش و حواس مربیان و مسئولان باشگاه استقلال نباید تنها به این مسابقات معطوف باشد. 
استقلال بلافاصله بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا باید در لیگ برتر و جام حذفی به میدان برود که حفظ سلامتی بازیکنان و به طور کلی مجموعه این تیم موجب حضور مطلوب‌تر آبی‌ها در ادامه بازی‌های داخلی خواهد شد. 
بنابراین مجیدی باید همین شرایطی که در اردوی تیمش ایجاد کرده و اجازه عبور و مرور اضافه و نزدیک شدن افراد اضافی به بازیکنان را نمی‌دهد را ادامه داده و مانع از شیوع ویروس کرونا به داخل تیم شود تا در ادامه راه نیز همه بازیکنان استقلال بی کم و کاست در اختیار کادرفنی باشند.
 
 
 
هادی شکوری: 
روحیه برد باید تا پایان بازی‌ها حفظ شود
هادی شکوری، پیشکسوت باشگاه استقلال نتایج هفته‌های نخست لیگ قهرمانان آسیا را دلیلی بر صعود قطعی استقلال نمی‌داند. او می‌گوید: «خوب است که لیگ قهرمانان را با نتایج امیدوارکننده شروع کنیم اما این نتایج باید ادامه پیدا کند. 
برای مثال می‌توانم بگویم پیروزی در بازی اول خوب و تیم با برنامه وارد زمین شد و تا پایان مطابق برنامه پیش رفت اما باید آن نمایش تا پایان لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا کند وگرنه استقلال نمی‌تواند از گروه صعود 
کند. 
مسابقات آسیایی اینگونه نیست که با یک برد فکر کنیم اتفاق خاصی افتاده است اما اکنون سایر تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی استقلال باز می‌کنند. استقلال مدعی اصلی صعود است.»
 
 
 برکناری رئیس باشگاه الاهلی
بعد از شکست سنگین الاهلی مقابل استقلال اتفاقات متعددی در باشگاه الاهلی عربستان رخ داد. از جمله مهم‌ترین اتفاقات برکناری رئیس این باشگاه است که از سوی وزارت ورزش سعودی انجام شده است. 
رسانه‌های سعودی نوشتند که وزارت ورزش پس از شکست سنگین برابر استقلال، با استعفای عبدالله مومنه رئیس باشگاه الاهلی و اعضای هیأت مدیره موافقت کرده و انتخابات برای تعیین رئیس جدید نیز پس از بازی با الدحیل برگزار خواهد شد. احتمالاً با حضور رئیس جدید در باشگاه الاهلی عربستان شرایط روحی و روانی این باشگاه تغییر خواهد کرد چرا که معمولاً رؤسای جدید سعودی هزینه‌های بسیاری را انجام می‌‌دهند و شوک مثبت ایجاد می‌کنند.
 حالا باید دید این تغییرات در آینده باشگاه الاهلی چه تأثیری خواهد گذاشت اما نکته‌ای که اهمیت دارد این است که قطعاً الاهلی در بازی برگشت مقابل استقلال تا این اندازه از هم گسیخته عمل نخواهد کرد.

 


Page Generated in 0.0058 sec