printlogo


کد خبر: 228025تاریخ: 1400/1/30 00:00
خبر

 واینالدوم در رویای بازی کنار مسی
جورجینیو واینالدوم همچنان امیدوار است تابستان امسال انتقالش به بارسلونا محقق گردد تا او بتواند با لیونل مسی هم‌تیمی شود. فاکتور دیگری که هافبک هلندی لیورپول را برای پیوستن به بارسلونا ترغیب می‌کند، حضور هموطنانش در این تیم است. علاوه بر سرمربی هلندی تیم، رونالد کومان، فرنکی دیونگ هم در نوکمپ بازی می‌کند و گفته می‌شود به‌زودی ممفیس دپای مهاجم حال حاضر لیون فرانسه هم به آبی‌‌و‌اناری‌ها ملحق خواهد شد. قرارداد هافبک میانی لیورپولی‌ها در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و غول‌های کاتالونیا از مدت‌ها پیش جذب او را به‌عنوان بازیکن آزاد در دستور کار داشته‌اند، اگرچه مشکلات مالی بارسا این جابه‌جایی را زیر سؤال برده. با این حال طبق ادعای روزنامه میرر انگلیس، واینالدوم 30ساله همچنان برای بازی در کنار لیونل مسی اشتیاق دارد -کسی که احتمال ماندنش در بارسلونا قوت گرفته- و این موضوع را به اطلاع چند تن از دوستان صمیمی‌اش در هلند هم رسانده است. عاملی که شانس تحقق این هدف را برای واینالدوم بالا می‌برد، علاقه کومان به او است. خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا به رونالد کومان گفته است امسال بودجه باشگاه برای خرید بازیکن بسیار محدود خواهد بود، چراکه باشگاه پس از چندین سال خرید‌های گران‌قیمت و ضررهای مالی ناشی از شیوع کرونا، بیش از یک میلیارد پوند بدهی دارد. با این وجود از آنجایی که هم واینالدوم و هم دپای در پایان قراردادهای‌شان هستند و جذب آنها هزینه‌‌ای نخواهد داشت، پیوستن‌شان به بارسا محتمل به نظر می‌رسد.
 
 
پوگبا برای ماندن شرط حقوق گذاشت
طبق ادعای نشریه دیلی‌استار، پل پوگبا به باشگاه منچستریونایتد گفته است اگر می‌خواهد قراردادش را تمدید کند باید حقوق او را به 500 هزار پوند در هفته افزایش دهد. هافبک 28ساله فرانسوی تا تابستان سال 2022 با شیاطین سرخ قرارداد دارد، بنابراین باشگاه باید در پایان این فصل تصمیم بگیرد که می‌خواهد قرارداد او را تمدید کند یا اینکه او را بفروشد؟ پوگبا با همه فرازونشیب‌هایی که در دو سه سال گذشته داشته برای یونایتد بازیکن مهمی است اما نگه داشتن او ممکن است کار آسانی نباشد، چراکه مدیر برنامه‌هایش مینو رایولا به یونایتد گفته ماندن موکلش در این تیم مشروط به جلب رضایت او از نظر مالی است. یونایتد اما تنها باشگاهی نیست که رایولا این پیام را به آن داده است، چراکه رئال‌مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس هم که از مدتی پیش نام‌شان به‌عنوان مشتری این قهرمان جام‌جهانی 2018 برده می‌شود، از این شرط او مطلع شده‌اند. پوگبا اخیراً پیشرفت‌هایی داشته اما گزارش شده که بعید است شیاطین سرخ حاضر به پرداخت 500 هزار پوند در هفته به او شوند؛ رقمی که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل می‌کند.
 
 
لیکرز مچ صدرنشین را خواباند
در یکی از مهیج‌ترین بازی‌های فصل جاری لیگ بسکتبال NBA که دیروز در خانه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، لس‌آنجلس لیکرز برگزار شد، تیم میزبان توانست صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس غرب یعنی یوتا جاز را در وقت‌های اضافه با نتیجه 127 بر 115 شکست دهد. این بازی میان دو تیمی بود که هر یک به‌دلیل مصدومان‌شان با کمبود مهره مواجهند. لیکرز بدون دو ستاره بزرگ خود لبران جیمز و آنتونی دیویس به میدان رفت اما این سبب نشد سایر ستاره‌های تیم دست روی دست بگذارند. آندرو دروموند امتیازآورترین آنها بود که در نیم ساعت حضورش در زمین مسابقه 27 امتیاز گرفت، 3 پاس گل داد و 8 ریباند داشت. بعد از او هم دنیس شرودر و کنتاویوس کالدول پاپ هر دو با 25 امتیاز دو نفر بعدی در لیست امتیازآورترین‌های لیکرز قرار گرفتند تا قهرمان فصل گذشته NBA، در پنجاه‌و‌هفتمین بازی‌اش در این فصل بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش را کسب کند و به پس گرفتن رده چهارم جدول کنفرانس غرب امیدوار شود. لیکرز پس از آنکه کوارتر اول را تنها با یک امتیاز (35 بر 34) باخت، دو کوارتر بعدی را مجموعاً با 13 امتیاز برد اما در کوارتر آخر با 12 امتیاز اختلاف مغلوب شد تا کار به اورتایم کشیده شود. در اورتایم اما عکس این اتفاق رخ داد و این لس‌آنجلسی‌ها بودند که 12 امتیاز بیشتر گرفتند و قاطعانه به پیروزی رسیدند. برای جاز جردن کلارکسون که 27 امتیاز گرفت و 4 پاس گل و 5 ریباند داشت امتیازآورترین بازیکن بود. جاز اما برای پانزدهمین‌بار در پنجاه‌و‌هفتمین بازی‌اش تن به شکست داد، اگرچه هنوز هم با دو پیروزی بیشتر نسبت به فینیکس سانز صدرنشین است.
 

Page Generated in 0.0054 sec