printlogo


کد خبر: 228020تاریخ: 1400/1/30 00:00
خبر

با وجود زدن واکسن
صابر کاظمی هم کرونایی شد
اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ایران در حال برگزاری است  و در شرایطی که ملی پوشان واکسن کرونا هم زدند، باز هم دچار کرونا شده‌اند. پس از اینکه وادی طی هفته گذشته به قرنطینه رفت، حالا تست صابر کاظمی هم مثبت شده. بازیکنی که سه‌شنبه گذشته به همراه کل تیم واکسن کرونا هم زده اما به هر ترتیب روز گذشته با تست مثبت کرونا مواجه شد.
با مثبت شدن تست کرونای صابر کاظمی، پشت خط زن جوان حاضر در اردوی تیم ملی، این بازیکن به قرنطینه 10 روزه رفت. کاظمی عنوان پدیده فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر را به خود اختصاص داد و یکی از عوامل اصلی قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان بود.
همچنین با منفی‌ شدن دو تست پیاپی محمدرضا حضرت‌پور طی 48 ساعت گذشته این بازیکن از روز شنبه به جمع اردونشینان پیوست.
 
 
آلکنو بالاخره وارد ایران شد
سرمربی تیم ملی والیبال بالاخره پس از چندین بار تعویق پرواز خود، صبح دیروز وارد تهران شد. ولادیمیر آلکنو دیروز از طریق فرودگاه امام خمینی به ایران آمد و در صورت منفی شدن تست کرونایش به زودی در تمرینات تیم ملی والیبال حاضر می‌شود.
این مربی روس قرار بود هفته‌های گذشته وارد ایران شود که چندین بار سفرش به تعویق افتاد اما دیروز موفق شد وارد تهران شود. توماس توتولو دستیار این مربی هم اکنون در جمع ملی پوشان حاضر است و تمرینات را زیر نظر گرفته است.
ولادیمیر آلکنو با پایان کارش در لیگ روسیه و ناکامی از رسیدن به هر عنوان و جامی، راهی ایران شده تا بلکه در سالی که برایش خوش یمن نبوده، در رده ملی بتواند با ایران به موفقیت‌ برسد. او در گام اول لیگ ملت‌های والیبال و پس از آن تورنمنت اصلی سال یعنی المپیک توکیو را به همراه تیم ایران در پیش دارد.
 
 
سومی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال
تیم‌های نفت آبادان و شیمیدر قم که با شکست مقابل مهرام و شهرداری گرگان به رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال رسیده بودند، به مصاف هم رفتند تا تیم سوم و چهارم را مشخص کنند. در این دیدار که در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد، دو تیم در وقت قانونی ۷۸ بر ۷۸ مساوی شدند تا در وقت اضافه برای برد تلاش کنند. در وقت‌های اضافه اما این شیمیدر بود که توانست حریف خود را ۹۰ بر ۸۵ شکست دهد.با این نتیجه شیمیدر به مقام سوم دست یافت و نفت آبادان که فاصله ای تا صعود به فینال نداشت، در نهایت به جایگاهی بهتر از چهارمی نرسید.
 
 
 آغاز هشتمین اردوی تیم ملی کاراته زنان
 مرحله هشتم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله پنجم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود. مرحله هشتم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله پنجم اردوی تیم ملی کاتای بانوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز (دوشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
ملی‌پوشان بانوان کاراته ایران صبح امروز وارد اردو می‌‌شوند تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو انجام شود و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی از سه‌شنبه آغاز شود.
در مرحله هشتم اردوی تیم ملی کومیته بانوان حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، مبینا حیدری، فاطمه خنکدار، نگین التونی، فاطمه سعادتی و اویشن باقری حضور دارند که تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوش‌قدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی برگزار می‌کنند.
در مرحله پنجم اردوی تیم ملی کاتا نیز ملی‌پوشان بانوان ایران تمرینات خود را زیر نظر فاطمه بغلانی‌پور انجام می‌شود.
آخرین مرحله از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ موسوم به لیگ جهانی کاراته وان در روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه به میزبانی پرتغال در شهر لیسبون برگزار می‌شود.
 

 


Page Generated in 0.0061 sec