printlogo


کد خبر: 228019تاریخ: 1400/1/30 00:00
آغاز رقابت پولادمردان ایران از فردا در تاشکند
رقابت جوادی برای مدال آسیایی
از روز سه‌شنبه 31 فروردین که جوادی روی تخته به مصاف رقبای خود خواهد رفت تا روز 5 اردیبهشت به ترتیب هر روز در دو بخش مردان و زنان ملی‌پوشان باقیمانده ملی‌پوشان کشورمان برای کسب سکوی قهرمانی و تثبیت سهمیه‌های المپیکی وزنه‌برداری روی تخته می‌روند

ایران ورزشی- میرمصطفی جوادی ملی‌پوش جوان وزنه‌برداری ایران نخستین نماینده کاروان وزنه‌برداری ایران در بخش مردان است که روز سه‌شنبه 31 فروردین رأس ساعت 18:30 دقیقه قرار است در دسته وزنی 73 کیلوگرم برای کسب مدال به مصاف رقبای آسیایی خود برود.
سه‌شنبه 31 فروردین ساعت 18:30 به وقت تهران قرار است رقابت گروه A دسته وزنی 73 کیلوگرم مردان با حضور میرمصطفی جوادی ملی‌پوش جوان و آینده‌دار کشورمان برگزار شود. جوادی دردسته 73 کیلوگرم با 6 وزنه‌بردار دیگر رقابت دارد. 2 وزنه‌بردار از چین، یک وزنه‌بردار از کشور ترکمنستان، یک وزنه‌بردار از کره جنوبی، یک وزنه‌بردار از ژاپن و نهایتاً یک وزنه‌بردار اندونزیایی، رقبای جوادی در مسابقه دسته 73 کیلوگرم و گروه A این دوره از مسابقات هستند. میرمصطفی جوادی با در این رقابت با رکورد 340 کیلوگرم قبل از برگزاری مسابقه این دسته وزنی به همراه رحمت از کشور اندونزی در رده سوم این گروه قرار دارد. ژیونگ و چنگفی دو وزنه‌بردار چینی و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در این دسته وزنی هستند که به ترتیب با رکوردهای ورودی 350 و 345 کیلوگرم در جایگاه‌های اول و دوم قرار دارند.
 میرمصطفی جوادی وزنه‌بردار تهرانی و جوان کشورمان است که دو سه سالی می‌شود با توجه به پیشرفت رکوردی خوبی که داشته خودش را به تیم ملی تحمیل کرده و در رقابت‌های مختلف بین‌المللی همواره یکی از گزینه‌های اصلی کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری بوده است. قطعاً با توجه به قرار گرفتن جوادی در رده سوم لیست نهایی دسته 73 کیلوگرم کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری روی این جوان و رکوردهای درون اردویی که او ثبت کرده است حساب ویژه باز کردند. حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتاً جوادی به عنوان اولین نماینده تیم ملی وزنه‌برداری مردان کشورمان در تاشکند در مصاف با رقبای قدرتمند آسیایی خود چه شرایطی را رقم می‌زند.
تیم ملی وزنه‌برداری ایران امروز دوشنبه 30 فروردین نماینده‌ای در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا (گزینشی طلایی المپیک 2021 توکیو) ندارد اما از روز سه‌شنبه 31 فروردین که جوادی روی تخته به مصاف رقبای خود خواهد رفت تا روز 5 اردیبهشت به ترتیب هر روز در دو بخش مردان و زنان ملی‌پوشان باقیمانده ملی‌پوشان کشورمان برای کسب سکوی قهرمانی و تثبیت سهمیه‌های المپیکی وزنه‌برداری روی تخته می‌روند.

Page Generated in 0.0053 sec