printlogo


کد خبر: 227387تاریخ: 1400/1/18 00:00
شکوری: می‌خواهیم مقابل نساجی بازی کنیم

شکوری درباره برگزاری دربی پایتخت در تاریخ 22 اردیبهشت گفت: تیم ما مشکلی ندارد و فقط خواستار رعایت عدالت هستیم. اگر موردی برای باشگاه پرسپولیس است برای تیم‌های دیگر هم باشد و اگر برای باشگاه‌های دیگر مواردی را در نظر می‌گیرند برای ما هم در نظر بگیرند. همواره به برنامه‌ریزی سازمان لیگ احترام گذاشتیم اما خواهش می‌کنیم به همه تیم‌ها با یک دید نگاه شود.
وی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس راضی به برگزاری بازی با نساجی با توجه به شرایط کرونایی است، گفت: هر تصمیمی سازمان لیگ و ستاد ملی مقابله با کرونا بگیرند، تابع هستیم اما می‌خواهیم بازی کنیم و مشکلی برای دیدار با نساجی نداریم. همانگونه که قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا تابع هر برنامه‌ریزی بودیم در حال حاضر هم به این شکل است اما فقط می‌خواهیم عدالت رعایت شود.
معاون اجرایی پرسپولیس درباره اعتراض این باشگاه به شرایط ورزشگاه امام رضا(ع) در جریان بازی با پدیده گفت: وقتی درباره عدالت صحبت می‌کنیم یکی از موارد همین است. سازمان لیگ به این دلیل که تیم حریف در ورزشگاه خودمان، میهمان زیادی داشت ما را جریمه کرد در حالی‌که برای هر مسابقه شش کارت در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهند و می‌توانیم شش نفر را وارد ورزشگاه آزادی کنیم. این در شرایطی است که طبق اطلاعات مستند تعداد میهمانان حریف خیلی بیشتر از شش نفر بود اما متأسفانه کمیته انضباطی و سازمان لیگ ما را جریمه کرد. در شهرهای دیگر هم با مشکلات عجیب و غریبی مواجه هستیم. نمی‌دانم بلیت فروشی انجام می‌دهند یا دوستان و آشنایان باشگاه‌ها وارد ورزشگاه می‌شوند که تعداد بسیار زیادی که حتی در تصاویر تلویزیونی مشخص است وارد ورزشگاه می‌شوند.
وی افزود: متأسفانه با این مسائل هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد. حتی شاهد هستیم کنار زمین هم نفرات اضافی زیادی حضور دارند که این موضوع پرسپولیس را از لحاظ  فنی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دچار مشکل می‌کند. در این وضعیت ابتلای یک بازیکن تیم ما هم به کرونا تبعات جبران ناپذیری دارد.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از محمدرضا فلاحیان، بازیکن پدیده توضیح داد: فکر می‌کنم اسناد و مستندات مشخص و واضح است. شکایت خود را به سازمان لیگ فرستادیم و منتظر پاسخ هستیم. فکر می‌کنم قوانین و مقررات در این موارد مشخص است و می‌خواهیم اگر تخلفی صورت گرفته بررسی شده و آنچه حق پرسپولیس است داده شود.
 

Page Generated in 0.0044 sec