printlogo


کد خبر: 227385تاریخ: 1400/1/18 00:00
خوش شانسی دوباره پرسپولیس در قرعه حذفی
باز هم یک تیم گمنام، باز هم از لیگ2

پرسپولیس که طی سال‌های گذشته بعضاً در جام حذفی با قرعه‌های سختی مواجه می‌شد و از همان مراحل نخست مقابل حریفان لیگ برتری یا قدرتمند لیگ یک قرار می‌گرفت باز هم با تیمی از لیگ دسته دوم مصاف خواهد داد.
بعد از مصاف با تیم مس نوین کرمان و پیروزی راحت مقابل این حریف حالا سرخ‌ها باید با تیم ناشناخته و دیگری در همین سطح بازی کنند.
دیروز صبح قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و شاهین بندرعامری حریف پرسپولیس در این مرحله شد. مسابقه‌ای که 8 یا 9 اردیبهشت ماه به میزبانی حریف دسته دومی سرخ‌ها برگزار خواهد شد.
این تیم که در گروه ب لیگ دسته دوم حضور دارد در مراحل قبلی این رقابت‌ها ابتدا نیروی زمینی را دو بر صفر شکست داد و در مرحله یک شانزدهم نهایی هم در ضربات پنالتی از سد استقلال ملاثانی گذشت. رضا نظرزاده بازیکن سابق تیم‌های شاهین بوشهر و برق شیراز در حال حاضر سرمربی شاهین بندرعامری است.
این تیم سرخپوش تا پایان هفته سیزدهم رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته دو با 5 برد، 6 مساوی، 2 باخت و 21 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته و با تیم صدرنشین مس شهربابک اختلاف 5 امتیازی دارد.
پرسپولیس میهمان تیم بندرعامری است و اگر در مرحله بعد با تیمی رودررو شود که آن هم میزبان بوده در یک چهارم میزبان خواهد بود هر چند شاید باز هم قرعه کشی شود! بندر عامری در 70 کیلومتری شهر بوشهر و از توابع بخش دلوار در شهرستان تنگستان استان بوشهر است. بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه شهدای اهرم که حدود چهار ماه قبل تجهیز شد برگزار می‌شود که باید دید بازی مقابل پرسپولیس هم در همین ورزشگاه انجام می‌شود یا نه.
 

Page Generated in 0.0046 sec