printlogo


کد خبر: 227383تاریخ: 1400/1/18 00:00
خبر

 سفر به هند با چارتر
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره زمان سفر این تیم به هند گفت: سعی کردیم طبق هماهنگی و مساعدت مدیرعامل باشگاه برای تیم پرواز چارتر در نظر بگیریم. شرایط کرونایی هند بسیار حاد است و اگر می‌خواستیم با پرواز‌های دیگر به این کشور برویم احتمال به وجود آمدن مشکل برای ما خیلی زیاد بود. به احتمال زیاد با چارتر به گوا هند می‌رویم و فکر می‌کنم پس از بازی با نساجی این پرواز انجام شود. با این حساب باشگاه پرسپولیس جدا از هزینه سنگین 300 میلیون تومانی برای ویزا باید هزینه فوق‌العاده سنگینی هم برای این پرواز در نظر بگیرد.
 
اعضای تیم در سفارت
بالاخره بعد از تلاش شبانه روزی اعضای مدیران باشگاه پرسپولیس شامل امور بین‌الملل و روابط عمومی مشکلات مربوط به ویزای هند ظاهراً در حال حل شدن است. بعد از اینکه شکوری اعلام کرد رئیس فدراسیون در این خصوص قول همکاری و نامه نگاری با سفارت هند را داده صبح دیروز سایت باشگاه پرسپولیس خبر داد بازیکنان و اعضای تیم روز گذشته در گروه‌های مختلف به سفارت هند رفته‌اند تا تشریفات اداری لازم برای دریافت ویزای هند را انجام دهند.
 
مقابله باشگاه با لو رفتن ترکیب
ابراهیم شکوری درباره اقدام‌های باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از لو رفتن ترکیب و چیدمان این تیم قبل از هر بازی در کانال‌های مجازی گفت: این بحث به دست مدیریت باشگاه رسیده و سمیعی برای پیگیری موضوع دستور ویژه داده است اما از هواداران می‌خواهم تمرکز خود را روی حمایت از تیم بگذارند. شاید این مسائل از سوی برخی افرادی که دست‌شان از باشگاه پرسپولیس کوتاه شده مطرح می‌شود و امکان دارد تیم ما را وارد حاشیه کند. خدا را شکر کادرفنی ما بسیار حرفه‌ای است و بازیکنان پرسپولیس چندین دوره به صورت متوالی در مسابقات آسیایی حضور داشته و موفق عمل کرده‌اند. به همین دلیل وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شویم. از هواداران هم می‌خواهم وارد بازی افرادی که دست و منافع‌شان از پرسپولیس کوتاه شده نشوند. پیگیر این موضوع که خیلی حاد و بزرگ هم نیست هستیم و این امر قابل حل است.
 

Page Generated in 0.0047 sec