printlogo


کد خبر: 227380تاریخ: 1400/1/18 00:00
لژیونرها

تمجید سایت گل‌پوینت پرتغال بعد از درخشش امیر
عابدزاده؛ کابوس مهاجمان
دوشنبه شب در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ پرتغال، ماریتیمو در لیسبون به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تنها گل بنفیکا را والداشمیت از روی نقطه پنالتی به ثبت رساند.
امیرعابدزاده و علی علیپور 90 دقیقه در ترکیب ماریتیمو بازی کردند و عابدزاده توانست عملکردی درخشان از خود به نمایش گذارد.
به نقل از سایت آماری گل‌پوینت پرتغال، امیر عابدزاده با نمره 2/ 8 با اختلاف به بهترین بازیکن میدان نام گرفت اما علی علیپور نمره پایین 7/ 4 را به خود اختصاص داد.
این دروازه‌بان ایرانی که آمار خوبی در لیگ پرتغال در این فصل به ثبت رسانده باز هم نمایشی درخشان از خود بجا گذاشت و توانست مقابل بنفیکا 5 مهار را به ثبت رساند و از شکست سنگین تیمش جلوگیری کند.
عابدزاده در این مسابقه 7 مهار، 4 مهار از درون محوطه جریمه، 3 مهار از فاصله نزدیک را به ثبت رساند. او یک بار توپ را با مشت‌های خود از دروازه دور و 3 شوت از راه دور را مهار کرد. 89 درصد پاس‌های او نیز به مقصد رسید و توانست 6 پاس بلند به میانه زمین بفرستد که 5 پاس او به مقصد رسید که آمار مثبتی برای دروازه‌بان ایرانی محسوب می‌شود.
سایت آماری گل پوینت در گزارش بازی خود به تمجید از دروازه‌بان ایرانی پرداخت و او را کابوس مهاجمان بنفیکا مثل سفوروویچ لقب داد.
 
 
قوچان‌نژاد به باشگاه سابقش بازمی‌گردد؟
پس از تمدید نشدن قرارداد زووله با قوچان‌نژاد، شایعات در رسانه‌های هلندی مبنی بر آینده شغلی ستاره ایرانی داغ شده و یک سایت هلندی مدعی است که گوچی می‌تواند به تیم سابقش بازگردد. 6 روز پیش باشگاه زووله رسماً اعلام کرد که با 9 بازیکن خود من جمله رضا قوچان نژاد دیگر ادامه نخواهد داد و قرارداد آنها را تمدید نخواهد کرد. قوچان نژاد که 2 سال برای زووله بازی کرد در فکر پیدا کردن تیم آینده‌اش است و باید دید در کدام باشگاه فصل آینده توپ خواهد زد.
رسانه VoetbalPrimeur گزارش داد که باشگاه کامبور هلند به جذب دوباره رضا قوچان‌نژاد می‌اندیشد. این تیم که در دسته دوم توپ می‌زند، گزینه اصلی صعود به لیگ برتر هلند است و می‌خواهد برای فصل آینده و رقابت در بالاترین سطح فوتبال هلند قوچان نژاد را در ترکیب خود داشته باشد. VoetbalPrimeur نوشت که بسیاری از تیم‌ها علاقه‌مند به جذب قوچان‌نژاد هستند ولی کامبور یک گزینه جدی برای ستاره ایرانی خواهد بود.
قوچان نژاد در فصل 2011-2010 برای کامبور بازی کرد و عملکردی فوق‌العاده از خود به ثبت رساند.
 
 
صیادمنش: هدف من بازی در بزرگترین تیم‌های اروپاست
مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد بتواند در تیم‌های بزرگ اروپایی بازی کند. به نقل از SID، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط خود گفت: «همه در زندگی خود اهدافی دارند و من هم همینطور. هدف بزرگ من این است که بتوانم در بزرگترین لیگ‌های جهان و بهترین تیم‌ها بازی کنم و توانایی‌های خود را نشان دهم.»
او در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: «من الان تمام تمرکزم روی زوریاست و امیدوارم به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان ببرم. در پایان فصل باید درباره تیم بعدی‌ام تصمیم بگیرم.» صیادمنش عملکرد خوبی در لیگ فوتبال اوکراین داشته و به تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت شده است.
 
 
 

 


Page Generated in 0.0051 sec