printlogo


کد خبر: 227379تاریخ: 1400/1/18 00:00
خبر

 توضیح مهدی درباره برگزاری لیگ:
تا وقتی قرنطینه نشود، لیگ برتر برگزار می‌شود
رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت تا زمانی که بحث قرنطینه اعلام نشود، مسابقات لیگ را برگزار خواهیم کرد.
سهیل مهدی در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی یک هشتم نهایی جام حذفی، در خصوص احتمال تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل قرمز شدن برخی نقاط ایران می‌گوید: «مسابقات فوتبال در شهرهای قرمز با رعایت شدیدتر پروتکل‌ها برگزار خواهد شد. دستورالعمل‌ها قبلاً مصوب شده و ستاد ملی کرونا این موضوع را تأیید کرده است. تا زمانی که بحث قرنطینه اعلام نشود مسابقات لیگ را برگزار خواهیم کرد. سابقه این را داشته‌ایم که در شهرهای قرمز مسابقات را برگزار کردیم.»
او درباره برنامه‌ریزی مسابقات جام حذفی و تداخل با لیگ برتر و مسابقات بین‌المللی می‌گوید: «موظف هستیم در عین اینکه زمان‌بندی مشخصی داشته باشیم، فرصت استراحت را هم به تیم‌ها بدهیم. فشردگی در جدول مسابقات بین‌المللی داریم، سعی می‌کنیم برنامه ریزی کنیم که تیم‌ها زیاد خسته نشوند و رقابت‌ها را به نحو احسن برگزار کنیم. خواهش من این است که با توجه به موج چهارم پیش آمده تیم‌‌ها دقت لازم را انجام دهند تا سلامت تیم‌ها به خطر نیفتد و مسابقات هم به وقفه نیفتد.»
 
 
امامی‌فر رئیس مرکز ملی فوتبال شد
رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب شد. در حکمی از سوی شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون، علیرضا امامی‌فر به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب شد. در قسمتی از حکم عزیزی خادم به امامی‌فر آمده است:
«نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب می‌شوید. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم.»
 
 
رکوردی که انصاری‌فرد در یونان ثبت کرد
 کریم انصاری‌فرد نام خود را به عنوان گلزن در دربی فوتبال یونان برای هر دو تیم ثبت کرد. به نقل از رادیو ورزش یونان، شکست سنگین آ.اک آتن یونان برابر المپیاکوس با نتیجه ۵ بر یک آن هم در خانه یک اتفاق مهم برای انصاری‌فرد در پی داشت.
کریم انصاری فرد به دومین بازیکنی تبدیل شد که در فوتبال یونان با هر دو تیم در دربی یونان گل زده است. این بازیکن ایرانی در سال ۲۰۱۸ زمانی که در المپیاکوس بود، توانست در جریان شکست ۲ بر یک برابر آ.ا.ک آتن برای تیمش گلزنی کند و اکنون نیز در جریان شکست سنگین تیمش، تنها گل آاک آتن را به ثمر رساند.
دیدار دو تیم فوتبال آاک آتن و المپیاکوس به عنوان دربی فوتبال یونان معروف است و انصاری‌فرد اکنون به دومین بازیکنی تبدیل شده که برای هر دو تیم گلزنی کرده است.
پیش از او رفیق جبور الجزایری توانسته بود به این مهم دست یابد و برای هر دو تیم در دربی یونان گلزنی کرده باشد.
بعد از شکست سنگینی که آاک آتن برابر المپیاکوس متحمل شد، درگیری‌هایی نیز در اردوی تیم یاران انصاری فرد رخ داد و بحث اخراج سرمربی اسپانیایی نیز مطرح بود که باشگاه آاک اعلام کرده است فعلاً تصمیمی برای برکناری ندارد و به این ترتیب مربی اسپانیایی تا پایان قراردادش در این تیم می‌ماند.

 


Page Generated in 0.0048 sec