printlogo


کد خبر: 227378تاریخ: 1400/1/18 00:00
در شب پیروزی زنیت و گلزنی آزمون
VAR علیه سردار

 تیم‌های زنیت و خیمکی در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر روسیه در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی صدرنشین مسابقات همراه بود.

سردار آزمون که ۶ روز قبل در مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران برابر سوریه موفق به گلزنی شد و به عنوان چهارمین بازیکن برتر هفته آسیا در عرصه ملی هم انتخاب شد، پس از بازگشت به روسیه در بازی مقابل خیمکی در ترکیب اصلی زنیت حضور داشت.
آزمون 87 دقیقه برای تیمش در این دیدار بازی کرد و در دقیقه 8 موفق به باز کردن دروازه خیمکی شد اما داور پس از بازبینی ویدیویی صحنه، گل او را مردود اعلام کرد. مهاجم ایرانی زنیت در دقیقه 60 نیز پس از دریبل دروازه‌بان، زوج خود در خط حمله را صاحب موقعیت گلزنی خوبی کرد اما زیوبا نتوانست پاس او را به گل تبدیل کند.
ویاچسلاف کاراوایف مدافع پیش تاخته تیم زنیت در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه، گل اول تیمش را به ثمر رساند. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه دوم نیز زنیت یک بار دیگر موفق به باز کردن دروازه خیمکی شد؛ آندره موستووی که به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شده بود در دقیقه 2+90 گل دوم زنیت را به ثمر رساند.
سیماک، سرمربی زنیت علی‌رغم پیروزی تیمش در این مسابقه بعد از بازی به لغو شدن گل آزمون اعتراض کرد و گفت: «متوجه نمی‌شوم که داور چرا گل آزمون به خیمکی را مردود اعلام کرد. من با سرمربی رقیب صحنه گل آزمون را بررسی کردیم و متوجه نشدم چرا داور این گل را مردود اعلام کرد چون خطای صورت گرفته اصلاً به گل مربوط نمی‌شد.»

Page Generated in 0.0043 sec