printlogo


کد خبر: 227373تاریخ: 1400/1/18 00:00
دو نیمه متفاوت در یک بازی
بازگشت در تئاتر رؤیاها

میعاد نیک
 
در آستانه تقابل حساس شیاطین سرخ با شاگردان آقای خاص آن‌هم در ورزشگاه وایت هارت لین شهر لندن، مهم‌ترین مأموریت اوله‌گونار سولسشر برای تثبیت روحیه بازیکنانش به پیروزی در تقابل حساس با تیم برایتون بستگی داشت. آبی‌های شهر برایتون که برای رؤیارویی با منچستریونایتد از حضور علی‌رضا جهان‌بخش در استادیوم اولدترافورد بهره‌مند نبودند، به حریف دست‌وپا بسته‌ای برای قرمزهای شهر منچستر تبدیل نشدند تا این دیدار از هیاهو و جذابیت چیزی کم نداشته باشد.
یونایتدی‌ها در ابتدای کار با گل مهاجم پیشین خود از حریف آبی‌پوش عقب افتادند اما این اختلاف تک‌گله به منزله اتمام کار نبود. دنی ولبک گرچه کار را برای تیم سابق خود سخت کرد اما دین هندرسون تنها به دریافت همین یک گل بسنده کرد تا نیمه دوم برای سرخ‌پوشان انگلیسی سراسر از حمله و البته برتری کیفی باشد. باز هم نوبت به درخشش سوپرستاره پرتغالی منچستر رسید تا فشار را از روی سولسشر بردارد و بازی را با یک پاس طلایی به تساوی بکشاند. برونو فرناندز با پاس گلی که به مارکوس رشفورد ارسال کرد، نشان داد که چیزی از تبدیل شدن به اسطوره تئاتر رؤیاها کم ندارد و اگر لااقل چند سال دیگر در شهر منچستر بماند، قطعاً شکوه خاصی به اعتبار ازدست‌رفته تیم خواهد بخشید.
فرناندز پرتغالی در گل دوم هم به‌طور غیرمستقیم نقش داشت تا این‌بار نوبت به درخشش میسون گرین‌وود برسد. مهاجم جوان تیم منچستریونایتد روی ریباند ضربه نه‌چندان خوب پل پوگبا و روی ارسال برونو فرناندز، کام‌‎بک تماشایی شاگردان اوله‌گونار سولسشر را تکمیل کرد تا در آستانه تقابل حساس با تاتنهام وضعیت اردوی شیاطین سرخ بهتر از رقیب لندنی‌شان باشد. قرمزها که می‌دانند با ادامه این روند درخشان تیم پپ گواردیولا هرگز شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نخواهند داشت اما رویه‌ای که یونایتد در پیش گرفته با تداوم و البته تقویت در انتهای فصل می‌تواند به شگفتی فصل آینده پریمیرلیگ تبدیل شود.
 

Page Generated in 0.0045 sec