printlogo


کد خبر: 227368تاریخ: 1400/1/18 00:00
طنزیم
بقیه دل ندارند؟

هومن جعفری

الان به نظر شما عزیزی خادم رئیس بدتری برای فدراسیون فوتبال است یا اسکوچیچ سرمربی بدتری برای تیم ملی یا مجتبی خورشیدی سرپرست بدتری برای تیم ملی؟ من که هرطور نگاه می‌کنم می‌بینم این سه نفر بدجوری به هم می‌آیند! شما نظری ندارید؟
*
اینطوری که پرسپولیس در جام حذفی، یکی یکی دارد تیم‌های لیگ یکی را به عنوان قرعه پیش روی خود می‌بیند، از آن دست نکاتی است که حقیقتاً باید به آن پرداخت. سؤال اصلی اینجاست که اگر در مرحله بعدی، همه تیم‌های لیگ یکی حذف شوند، تکلیف چیست و قرعه این تیم را چطوری تعیین می‌کنند؟ پیشنهاد می‌کنیم اگر مقدور هست دست‌کم یکی از تیم‌های لیگ یکی را به مرحله بعدی بفرستید که قرعه بعدی این تیم هم مشخص باشد!
*
اینطوری که جلسات هیأت مدیره استقلال هر روز برگزار نمی‌شود، از آن دست اتفاقاتی است که فقط در ایران خودمان رخ می‌دهد! درست است که بودن و نبودتان خیلی فرقی ندارد و در بعضی موارد نبودنتان از بودنتان خبر بهتری است، ولی دست‌کم یک سری بزنید به باشگاه! جای دوری نمی‌رود! به درد کار خاصی هم نخوردید مهم نیست. حضور که می‌توانید به هم برسانید!
*
خبر تنظیمی را بخوانید:
«در مراسم استقبال از رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام و تیم همراه، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی ایران، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، امید جبلی رئیس کمیته داوران، صادق هاشمی رئیس کمیته روابط بین‌الملل و چند تن دیگر از مسئولان فدراسیون حضور داشتند.»
سوال! آن چند تن مسئول دیگر آدم نیستند؟ اسم ندارند؟ دل ندارند؟ نمی‌شد اسم آنها را هم بنویسید؟ گناه ندارند؟
 

Page Generated in 0.0049 sec