printlogo


کد خبر: 227334تاریخ: 1400/1/18 00:00
سوژه

علاقه مصنوعی رئال به هالند برای آزار رقیبان
 رئال مادرید به شکلی مصنوعی به جذب ارلینگ هالند علاقه نشان داده تا قیمت او بالاتر برود و رقیبان این باشگاه مجبور شوند مبالغ بیشتری بپردازند.
هالند، ستاره بوروسیا دورتموند، در این فصل در 32 بازی در تمامی رقابت‌ها 33 گل به ثمر رسانده و باشگاه‌های بسیاری به دنبال جذب او هستند.
البته این مهاجم نروژی دوست دارد در برنابئو بازی کند و مینو رایولا، ایجنت او هم به دنبال انتقالش به یک تیم بزرگتر در تابستان است. اما یورواسپورت گزارش داده که رئال مادرید واقعاً او را نمی‌خواهد، چرا که به باور آنها، مبالغی که رایولا درخواست کرده بسیار بالا است. به این ترتیب رئال تنها وانمود کرده که هالند را می‌خواهد تا به این ترتیب کار رقیبان برای جذب او سخت شود.
رایولا و آلف-اینگه، پدر این بازیکن 20ساله، در هفته گذشته به بارسلونا رفتند تا درباره انتقال او به رقیب سنتی رئال صحبت کنند. گفته می‌شود که مادرید دیگر قصد ندارد با رایولا مذاکره کند. آنها بارها تلاش کردند بازیکنان تحت قرارداد با رایولا را بخرند اما نتوانستند بازیکنانی مانند پل پوگبا و جیان‌لوییجی دوناروما را جذب کنند. در حالیش که انتقال پوگبا به رئال مادرید داشت مراحل پایانی خود را طی می‌کرد، رایولا اصرار کرد که 25 میلیون پوند حق کمیسیون به او پرداخت شود. از سوی دیگر، دستمزد و شرایط درخواستی دوناروما حتی برای باشگاهی مانند رئال مادرید هم گزاف بود. زین‌الدین زیدان، مربی و پرس، رئیس باشگاه تمرکز خود را روی جذب امباپه گذاشته‌اند.از سوی دیگر، بارسلونا امیدوار است که جذب هالند باعث شود، لیونل مسی متقاعد شود که در نوکمپ بماند و در کنار او خط حمله‌ای قدرتمند را تشکیل دهد. 
 
 
انتقاد از زلاتان به خاطر شکار شیر
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره تیم ملی سوئد و میلان متهم است که در سال 2011، یک شیر را در آفریقای جنوبی شکار کرده و پوست، جمجمه و آرواره‌اش را به سوئد برده است. این مهاجم کهنه‌کار که در این سال‌ها خود را زیاد با حیوانات مقایسه کرده است، به دلیل این کار با انتقادات گسترده‌ای در سوئد روبه‌رو شده است. رسانه سوئدی اکسپرسن نوشته که ابراهیموویچ مجوز شکار را گرفت و کمتر از یک سال بعد، به یک شیر نر شلیک کرد و او را کشت. آن شیر نر در لیست سرخ‌گونه‌های در معرض خطر قرار داشت و برچسب «آسیب‌پذیر» داشت. شکار شیر در آفریقای جنوبی قانونی است، به شرط آنکه مجوزهای لازم گرفته شود. اکسپرسن نام 82 شکارچی از سوئد را فاش کرده که خواهان آوردن شکار به کشورشان بوده‌اند. طبق ادعای این رسانه، شیری که ابراهیموویچ شکار کرد، بیش از یک سال را در محیطی بسته گذرانده بود تا اینکه سرانجام آزاد شد. بخش‌هایی از لاشه او هم به خانه ایبرا در مالمو برده شد. این رسانه سوئدی با ابراهیموویچ تماس گرفته ولی او جوابی به آنها نداده است.

 


Page Generated in 0.0047 sec