printlogo


کد خبر: 227309تاریخ: 1400/1/17 00:00
طنزیم
دوقلوهای افسانه‌ای

هومن جعفری
 
انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی از آن دسته خبرهای هیجان‌انگیزی است که فقط باید از شهاب‌الدین عزیزی خادم انتظارش را می‌داشتیم. با ترکیب دراگان و مجتبی، مقدماتی جام جهانی که سهل است، از الان بروید روی برگزاری اردوهای خارجی در برزیل و آرژانتین و بازی‌های دوستانه با فرانسه و آلمان و انگلیس چون اتحاد این دو نفر، دقیقاً همان کارکرد دوقلوهای افسانه‌ای را دارد. فقط کافی است این دو کنار هم بایستند و دست همدیگر را بگیرند تا دشمنان همه هشتبلکو شوند و به تاک فنا بروند. خلاصه اینکه از قدرت دوقلوهای افسانه‌ای غافل نشوید!
*
یعنی گل بگیرند مملکتی را که نه دلیل مرگ آزاده نامداری‌اش مشخص می‌شود نه تکلیف واگذاری نیمی از ساختمان پرسپولیسش به شستا! اول می‌گویند طرف صد تا قرص خورده، بعد می‌گویند نخورده! بعد می‌گویند نیمی از ساختمان پرسپولیس به شستا داده شده! بعد می‌گویند صحت ندارد! خب آقا قبل از باز کردن دهان مبارک، اول مطمئن شوید بعداً حرف بزنید! مردم که مسخره شما نیستند!
*
این روزها با هر عزیزی که صحبت می‌کنیم متوجه می‌شویم که پیشنهاد سرمربیگری ماشین‌سازی را دریافت کرده. در یک گروهی در واتساپ حضور داشتیم، نیمی از حضار گزینه سرمربیگری ماشین‌سازی بودند! این موفقیت و مردمی بودن را به آقای زنوزی تبریک می‌گوییم.
این خودش کم دستاوردی نیست! البته با من هنوز صحبتی نشده ولی اینطوری که  بویش می‌آید تا آخر هفته با من هم مذاکره می‌کنند!
 

Page Generated in 0.0048 sec