printlogo


کد خبر: 227307تاریخ: 1400/1/17 00:00
خبر

تست فرجی منفی شد
فرشاد فرجی به دلیل مشکوک بودن به کرونا نتوانست در بازی پرسپولیس مقابل پدیده به زمین برود و از فهرست سرخ‌پوشان برای این مسابقه خارج شد.
مدافع پرسپولیس روز یکشنبه تست کرونا داد که ظاهراً جواب این تست منفی اعلام شده اما طبق پروتکل‌ها برای خارج شدن فرجی از قرنطینه وی باید بار دیگر تست بدهد و در صورت منفی شدن آن تست می‌تواند در تمرینات تیمش شرکت کند.
پرسپولیس پنجشنبه به مصاف نساجی می‌رود و باید دید تا آن زمان فرجی از قرنطینه خارج خواهد شد تا در لیست قرار بگیرد یا خیر.
 
کیت شلوغ پرسپولیس
پرسپولیس اولین بازی رسمی خود در سال جدید را در حالی برگزار کرد که بازیکنان کیت مشکی و بنفش رنگ را برتن داشتند. این کیت چند روز پیش از بازی با شهرخودرو رونمایی شد و رضایت هواداران پرسپولیس را هم به دنبال داشت اما همان زمان بسیاری عنوان کردند که تبلیغ‌های متعدد از زیبایی لباس جدید پرسپولیس خواهد کاست.
در ویدیوی رونمایی باشگاه پرسپولیس تنها یک تبلیغ «بانک گردشگری» روی لباس قرار داشت اما حالا لوگوی ایرانسل، دو تبلیغ کارت هواداری و همچنین شرکت مینو در پشت لباس، فضای کیت را به شدت شلوغ کرده‌اند.
البته باتوجه به مشکلات مالی پرسپولیس، به نظر می‌رسد کارگزار این باشگاه برای درآمدزایی بیشتر چاره‌ای هم جز این کار نداشته است.
 
آل‌کثیر محروم نمی‌شود
ابراهیم شکوری درباره شکایت باشگاه پدیده به خاطر بازی کردن عیسی آل‌کثیر، گفت: تمام الزامات قانونی درباره عیسی آل‌کثیر از سوی باشگاه پرسپولیس رعایت شده است و او از روز ۱۴ فروردین می‌توانست بازی کند و مشکلی از بابت پرداخت جریمه او وجود نداشت. ما در این زمینه هم نامه مکتوب داشتیم که می‌توانست بازی کند. درباره عیسی‌ آل‌کثیر اتفاقاتی رخ داد که حتی منافع ملی را متضرر می‌کرد و هنوز هم دوستان دست بردار نیستند اما بهتر است دوستان در زمین مسابقه به دنبال نتیجه گرفتن باشند.

Page Generated in 0.0046 sec