printlogo


کد خبر: 227306تاریخ: 1400/1/17 00:00
خبر

عیسی در سکوت
عیسی آل‌کثیر به رسانه رسمی باشگاهش گفت: من در دو، سه ماه گذشته با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نداشته‌ام. ضمن احترام نسبت به رسانه‌های گروهی، این تصمیم را گرفتم تا این دوره به دور از هرگونه حاشیه‌ و اتفاقی برای من پشت سر گذاشته شود. به همین علت از رسانه‌های محترم و فعالان رسانه‌های مجازی خواهش می‌کنم با توجه به عدم انجام مصاحبه، از انتشار هرگونه نقل قول منسوب به اینجانب که غیر واقعی خواهد بود، خودداری کنند.
 
باشگاه پشت
 اعتراض یحیی
ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اعتراض یحیی گل‌محمدی به بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا مشهد گفت: کادر فنی و ما در بازی‌های بین‌المللی حضور دارند و از استانداردها خبر دارند.
 متأسفانه طبق نظر آقای گل‌محمدی زمین چمن بازی با پدیده استاندارد نبوده و داور بازی‌ هم معترض بوده اما چون زمان کافی وجود نداشت بازی برگزار شد. ما از سازمان لیگ می‌خواهیم که بیشتر با این مشکلات برخورد کند چون اگر این موضوع‌ها پیگیری نشود، هر شهری برای خودش یک سیستم را پیاده می‌کند.
 
ستاره لیگ هند در گوا
سایت «گل» در گزارشی به بهترین گلزنان سوپر لیگ هند پرداخت و خطرناک‌ترین مهاجم فصل ۲۰۲1-۲۰۲0 را معرفی کرد. در این گزارش ایگور آنگولو مهاجم اسپانیایی گوای هند که برنده کفش طلا و آقای گل سوپر لیگ هند بود به عنوان خطرناک‌ترین مهاجم لیگ فوتبال این کشور شناخته شد. آنگولو در ۲۱ بازی فصل گذشته سوپر لیگ هند ۱۴ گل به ثمر رساند و کفش طلا را از آن خود کرد. همچنین این بازیکن اسپانیایی از سال ۲۰۱۹ برای گوا در مجموع ۲۱ بازی انجام داده و ۲۷ گل به ثمر رسانده که این آمار از خطرناک بودن این بازیکن روایت می‌کند. گوا میزبان و رقیب پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ است.

Page Generated in 0.0045 sec