printlogo


کد خبر: 227304تاریخ: 1400/1/17 00:00
ویزای هند پرسپولیس گیر فدراسیون و سفارتخانه
هزینه 300 میلیونی برای رفتن به گوا

باشگاه پرسپولیس قبل از این درباره حضور در هند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابراز نگرانی کرده بود که ‌ای اف سی اعلام کرد نگران نباشید اما حالا بحث سفر به هند هم برای پرسپولیس تبدیل به یک معضل شده است.
گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس بعد از مشخص شدن میزبانی هند، طی چهار مرحله مکاتبات خود را با فدراسیون فوتبال دنبال کرده تا در بخش دریافت ویزا هماهنگی لازم را صورت دهند اما همچنان پاسخی در این زمینه دریافت نکرده‌اند. در حالی که این باشگاه باید هفته آینده و بعد از انجام دیدار خود برابر نساجی مازندران راهی هند شود، هنوز پرواز سرخ‌ها مشخص نشده و آنها برای دریافت ویزا هم بعد از اینکه با پاسخی از سوی فدراسیون مواجه نشدند، برای هر بازیکن و عضو تیم 285 دلار هزینه کرده‌اند که با در نظر گرفتن اینکه کاروان پرسپولیس حدوداً چهل نفره خواهد بود چیزی حدود 300 میلیون تومان هزینه این سفر خواهد شد.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت صدور ویزای اعضای تیم پرسپولیس به هند برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش‌مان را انجام می‌‌دهیم. این بحث از دست باشگاه خارج و برعهده فدراسیون‌ها و سفارتخانه است. انتظار داریم فدراسیون فوتبال در این زمینه بیشتر به پرسپولیس کمک کند. فدراسیون فوتبال هند، فدراسیون ایران را می‌شناسد.
شکوری افزود: خودم مدتی سرپرست دبیرکلی فدراسیون بوده و می‌دانم کارهای دریافت ویزا را همیشه فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کند. ما نمی‌توانیم به فدراسیون هند برای دریافت ویزا نامه بزنیم و ابتدا باید فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری‌ها را انجام بدهد و در مرحله آخر این موضوع از طریق باشگاه پرسپولیس انجام می‌شود. طبق پیگیری‌های ما ویزای هند برای هر نفر حدود 280 دلار است و در مجموع پرسپولیس باید برای روادید کل کاروان خود حدود 300 میلیون تومان هزینه کند.

Page Generated in 0.0049 sec