printlogo


کد خبر: 227300تاریخ: 1400/1/17 00:00
خرده گزارش

شرط عجیب هتل مد نظر پرسپولیس در هند:
استخر و سونای اختصاصی نه، 10 اتاق را پس بدهید
جدا از بحث صادر نشدن ویزای هند برای پرسپولیس و مشخص نبودن زمان پرواز به هند، مشخص نیست سرخ‌ها در کدام هتل اسکان پیدا خواهند کرد. ظاهراً ‌ای اف سی چهار هتل را در گوا به پرسپولیس پیشنهاد داده که مسئولان و کادر فنی این تیم یکی از این هتل‌ها که به ورزشگاه محل مسابقه نزدیکتر است را انتخاب کردند اما اول اینکه شرایط استخر این هتل جالب نیست و پرسپولیس برای ریکاوری بعد از بازی نمی‌تواند به صورت اختصاصی از استخر و سونای هتل استفاده کند که این مسأله با توجه به شرایط کرونا و وخامت آن در هندوستان خطرات بسیار دارد و اصلاً شدنی نیست.
نکته دیگر اینکه مسئولان این هتل به باشگاه پرسپولیس گفته‌اند در میان مسابقات و زمان اسکان تیم در آن هتل باید ده اتاقی که در اختیار دارند را خالی کنند که این مسأله با تعجب کادر فنی و مسئولان تیم پرسپولیس مواجه شده تا مسأله انتخاب هتل هم در هاله‌ای ازهام قرار بگیرد.
 
 
جواب پرسپولیسی‌ها به ادعای سهیل مهدی:
استقلال هم فینال آسیا رفت 10 بازی‌اش را لغو کنید!
پرسپولیسی‌ها از لغو بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به شدت شاکی‌اند و گفته‌اند تا تعداد بازی‌های حریف آبی با این تیم برابر نشود در دربی 22 اردیبهشت به میدان نخواهند رفت. پرسپولیسی‌ها می‌گویند در اوج خطر ابتلا به ویروس و در شرایطی که آبادان شرایط قرمز کرونایی داشت به این شهر سفر کردند و دلیلی نداشت بازی استقلال لغو شود. در عین حال سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به خواسته پرسپولیس گفته بود قبلاً در شرایط مسابقه بازی نساجی با پرسپولیس هم لغو شده بود. با این حال پرسپولیسی‌ها از این اظهارنظر مهدی به شدت عصبانی شده و می‌گویند آن زمان ما در فینال آسیا بودیم و شرایط‌مان با برهه کنونی قابل مقایسه نبود. پرسپولیسی‌ها خطاب به مهدی گفته‌اند هر وقت استقلال به فینال آسیا رسید شما می‌توانید 10 بازی استقلال را لغو کنید اما الان که در شروع مسابقات آسیایی هستیم دلیلی نداشت چنین تصمیمی بگیرید!
 
 
ترس پرسپولیس از کرونایی‌های نساجی
خطر بزرگ قبل از رفتن به هند
دیروز سرپرست تیم نساجی اعلام کرد هفت بازیکن این تیم کرونا گرفته‌اند و البته مشکلی برای بازی با پرسپولیس ندارند و در عین حال حالا پرسپولیسی‌ها می‌ترسند که قبل از رفتن به هند و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کرونا بگیرند و با توجه به سختگیری‌های بیشتر ‌ای‌اف‌سی در این دوره بازیکنان‌شان را در آن مسابقات از دست بدهند. حدود چهار ماه قبل و پیش از فینال آسیا هم سازمان لیگ بازی رفت دو تیم را لغو کرد و پرسپولیس به خاطر شرایط کرونایی قائمشهر به مازندران نرفت. حالا پرسپولیسی‌ها می‌ترسند که ممکن است باز هم کرونایی‌هایی در تیم حریف باشند و بازیکنان این تیم هم مبتلا شوند هر چند معتقدند ممکن است این تیم هم مثل ذوب‌آهن خودشان را به مظلومیت زده باشند و شرایط‌شان حاد نباشد.

 


Page Generated in 0.0050 sec