printlogo


کد خبر: 227299تاریخ: 1400/1/17 00:00
مصاحبه و خبر

زامهران: امسال بیش از حد بدشانس بودیم
حسین زامهران هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر درباره پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان می‌گوید: «این بازی برای ما بسیار مهم بود و باید نفت را شکست می‌دادیم تا فاصله‌مان را با تیم‌هایی که از ما بالاتر هستند کمتر کنیم. ارزش این بازی بیشتر از سه امتیاز بود و خدا را شکر می‌کنیم که در نهایت با انجام یک بازی خوب در زمین نفت مسجدسلیمان به برد رسیدیم. آنها جزو تیم‌های خوب لیگ امسال هستند و شکست دادن این تیم در زمین خودش اصلاً آسان نیست.» بعد از حضور الهامی شرایط این تیم بهتر از قبل شده است: «خوشبختانه حضور ایشان تأثیر مثبتی روی تیم گذاشت و کسب پیروزی برابر سایپا در جام حذفی شرایط تیم را دگرگون کرد. آن برد روحیه و انگیزه بازیکنان را چند برابر کرد و در دو بازی پیاپی شش امتیاز گرفتیم تا شرایط نساجی بهتر از گذشته شود. البته قبل از آمدن الهامی و در زمان مربیگری فاضلی و جلالی هم از لحاظ فنی و سبک بازی عملکرد خوبی داشتیم، ولی متأسفانه در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم. امسال تیم ما واقعاً بیش از حد بدشانس بود.» او مدعی است تیمش لیگ برتری می‌ماند: «من معتقدم در لیگ برتر می‌مانیم چون به پتانسیل تیم خودمان اعتماد دارم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و مطمئن باشید تا آخرین هفته می‌جنگیم تا در نهایت یک جایگاه آبرومندانه را کسب کنیم. لیاقت تیم ما قرار گرفتن در پایین جدول نیست و امیدوارم در هفته‌های آینده وضعیت‌مان در جدول بهتر شود. از هواداران هم می‌خواهیم مثل همیشه حامی تیم باشند. همه ما از حمایت آنها انرژی می‌گیریم.»
 
 
آقایی: رفتن خطیبی تبعات بدی داشت
میثم آقایی مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی است جدایی رسول خطیبی از این تیم تبعاتی را به‌همراه داشت. او می‌گوید: «بعد از رفتن رسول خطیبی شوک بدی به تیم ما وارد شد. تبعات آن شوک هم یک باخت خیلی بد به سپاهان بود و واقعاً اگر چندبار دیگر با سپاهان بازی کنیم این نتیجه رقم نمی‌خورد. آن روز یک اتفاق بود و هر توپی می‌آمد گل می‌شد. ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما با درایت، هیأت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه توانستند خیلی زود جلوی اتفاقات بد را بگیرند. با آمدن علیرضا منصوریان شرایط رو به رشدمان حفظ شد و تمام بازیکنان از نظر روحی-روانی در شرایط خوبی قرار گرفتند. منصوریان یکی از مربیان بزرگ و بادانش فوتبال ماست. او در تیم بزرگ استقلال بازی کرده و ملی‌پوش بوده است. کار کردن با او باعث افتخار است. امیدوارم همین شرایط و روند رو به رشدی که داریم حفظ شود. واقعاً حق مردم اراک خیلی بیشتر از این است.» او تیمش را در بازی با فولاد مستحق پیروزی می‌دانست: «برای هر دو تیم یک بازی 6 امتیازی بود و هر تیمی می‌برد به رده چهارم جدول می‌رسید. هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند. ما خیلی خوب بازی کردیم اما روز خوب ما نبود. بدشانسی آوردیم، اگر توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد منصفانه این بود که بازی 4 بر 2 به سود ما تمام شود. فکر می‌کنم سه‌بار به تیرک زدیم، هر سه ضربه هم قشنگ بود. روز خوش‌شانسی ما نبود. اگر یکی از این توپ‌ها وارد گل می‌شد نتیجه خیلی بهتری می‌گرفتیم.»
 
 
ابتلای هفت عضو نساجی به کرونا
نساجی مازندران در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می‌رود که آخرین بازی خود را قبل از اعزام به هند برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌کند. در فاصله دو، سه روز تا این بازی، تست کرونای هفت عضو این تیم شامل سه بازیکن مثبت شده است. این اتفاق پس از اعزام نساجی به مسجدسلیمان و برگزاری بازی مقابل این تیم رخ داد. تا قبل از بازی، تست کرونای تمام اعضای نساجی منفی شده بود. این موضوع زنگ خطری برای پرسپولیس به‌عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست تیم نساجی درباره ابتلای هفت عضو این باشگاه به ویروس کرونا بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان می‌گوید: «قبل از این بازی سیزدهمین مرحله تست کرونا از تمام اعضای تیم انجام شد که تمام آزمایش‌ها منفی بود. ما با در نظر گرفتن تمام مسائل بهداشتی از جمله پرواز چارتر، راهی مسجدسلیمان شدیم و در هتلی مستقر شدیم که ۱۵ روز قبل از حضور ما هیچ مسافری نداشت و ما در قرنطینه کامل بودیم. پیش‌بینی ما این است که به‌علت شلوغی فرودگاه یا در مسیر، به ویروس مبتلا شده باشیم. در حال حاضر هفت نفر به ویروس مبتلا شده‌اند. مبتلایان قرنطینه شده‌اند. شرایط خوبی هم داریم و درخواستی برای تعویق بازی نداریم.»
 

Page Generated in 0.0055 sec