printlogo


کد خبر: 227290تاریخ: 1400/1/17 00:00
واکنش

فیروزی: نفتی‌ها ۶ ماه است پولی نگرفته‌اند
علی فیروزی سرپرست نفت آبادان شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: «در نیمه اول تیم خوبی نبودیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که در تیم ایجاد شد به بازی مسلط شدیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و چندبار روی دروازه حریف حمله کردیم که موفق نبودیم. در کل تیم ما در این بازی خوب نبود و ذوبی‌ها در زمین خود خوب دفاع می‌کردند و تراکم زیادی در زمین خود داشتند و نگذاشتند تیم ما به گل برسد.» او با اشاره به نارضایتی هواداران صنعت‌نفت از نتایج تیم‌شان اینطور می‌گوید: «هواداران حق‌شان است اعتراض کنند چون تیم خودشان است و حق دارند انتقاد کنند اما یکسری مسائل وجود دارد که آنها خبر ندارند. اعضای تیم‌مان در اوایل مسابقات ۳۰ درصد پول گرفتند و در آن زمان شرایط خوبی از نظر روحی و روانی داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم اما در ادامه دچار مشکل مالی شدیم. اعضای تیم ما ۶ ماه است که پولی نگرفته‌اند. مهم‌ترین عامل برای ادامه زندگی هم پول است و اگر یک ماه حقوق نگیرید مشکلات زیادی برای‌تان به وجود می‌آید، چه برسد به اینکه بازیکنان تیم ماه ۶ ماه است که پولی دریافت نکرده‌اند. بچه‌های ما در تمام این ۶ ماه دریافتی نداشته‌اند و حتی شب عید پولی دریافت نکردند. بازیکنان هم مثل بقیه مردم هستند و نباید چنین مشکلاتی داشته باشند. صنعت‌نفت برای هواداران است و حق‌شان است اعتراض کنند اما باید منطقی‌تر فکر کنند و نظر دهند. بازیکنان ما به‌دلیل اینکه پولی هم دریافت نکرده‌اند چندان آرامش ندارند و تمرکز از آنها گرفته شده است. برخی‌ها قول دادند پول به باشگاه بیاید اما هنوز کاری انجام نشده‌ است و باید به‌دنبال آنها برویم که چرا مشکل را حل نکردند.»
 
 
حسینی: به محمدی می‌گوییم روبرتو کارلوس
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد شرایط بحرانی این تیم با نظم تیمی و تاکتیکی تغییر کرده است. عبدالله حسینی می‌گوید: «ما در زمان مربیگری رحمان رضایی هم بازی‌های خوبی انجام دادیم و باید از زحمات این مربی هم تشکر کرد، ولی به هر حال بدشانسی و اشتباهات داوری به ذوب‌آهن ضربه زد. خوشبختانه در بازی‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و مسأله مهمی که مجتبی حسینی روی آن تأکید کرد، حفظ نظم تیمی است. شرایط بحرانی تیم ما با نظم تیمی و تاکتیکی تغییر کرد و امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم.» او با اشاره به پیروزی مقابل صنعت‌نفت اینطور می‌گوید: «ما بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه تمرینات خوبی را که پشت سر گذاشتیم، دیدیم. آخرین بازی ما در سال 99 روز 27 اسفندماه برگزار شد و از روز دوم فروردین هم استارت زدیم. ذوب‌آهن اردوی خوبی را پشت‌ سر گذاشت و بازی دوستانه با سپاهان هم به ما کمک کرد. ما تمرینات فشرده‌ای را انجام دادیم و مزد زحمات‌مان را هم گرفتیم. البته می‌توانستیم با گل‌های بیشتری صنعت‌نفت را شکست بدهیم و خدا را شکر می‌کنم عیدی خوبی به هواداران دادیم.»
 اما سوژه این روزهای تیم ذوب‌آهن گل‌های قشنگی است که فرشاد محمدی‌مهر می‌زند: «فرشاد بازیکن توانمندی است که قبلاً هم از این گل‌ها زده و چند شوت این بازیکن هم با بدشانسی گل نشده است. گل فرشاد واقعاً تماشایی بود و همه ما لقب روبرتو کارلوس و آرپی‌چی‌زن به محمدی‌مهر داده‌ایم. امیدوارم فرشاد باز هم از این گل‌ها بزند.»
 

 


Page Generated in 0.0050 sec