printlogo


کد خبر: 227275تاریخ: 1400/1/17 00:00
اردوگاه آبی

دانشگر منتظر رأی کمیته انضباطی
محمد دانشگر از حدود یک ماه قبل از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه استقلال قرار داده شده و حق حضور در تمرینات را ندارد. علاوه بر اینکه سرمربی آبی‌ها علاقه‌ای به حضور دانشگر در تمرینات تیمش ندارد، باشگاه استقلال نیز هنوز درباره او تصمیمی نگرفته است. حالا اما ظاهراً کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گرفته درباره دانشگر تشکیل جلسه بدهد و به نتیجه برسد. حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «پرونده او در کمیته انضباطی مطرح است و رأی آن صادر می‌شود. براساس نظری که کمیته انضباطی ابلاغ می‌کند، تصمیم می‌گیریم اما بازی کردن او برعهده سرمربی و کادر فنی است. امیدوارم شرایطی فراهم شود که هم دانشگر و هم دیگر بازیکنان حفظ شوند و بتوانند بازی کنند. امیدواریم پس از تصمیم کادر فنی همه شرایط برای تیم استقلال فراهم باشد.» نکته اینجا است که فرهاد مجیدی نام محمد دانشگر را در لیست آسیایی استقلال نیز قرار نداده است. این در حالی است که آبی‌ها تا 19 فروردین برای اصلاح لیست آسیایی زمان دارند و حال باید دید تا آن روز دانشگر به لیست اضافه می‌شود یا خیر.
 
 
پرواز اختصاصی برای استقلال
یکی از مشکلاتی که بر سر راه استقلالی‌ها در مسیر سفر به عربستان وجود داشت، پرواز اختصاصی بود. در این خصوص با توجه به محدودیت‌های کرونایی و بسته بودن برخی خطوط پروازی مدیران استقلال به مشکلات ویژه‌ای برای خرید بلیت برخورد کردند. از طرفی کشور عربستان به استقلالی‌ها اعلام کرده بود که تا حد امکان از پرواز اختصاصی استفاده کنند و در غیر این صورت از توقف در کشورهایی که محدودیت‌های خاص کرونایی دارند پرهیز کنند. در نهایت اما بعد از رایزنی مدیران استقلال با چند شرکت هواپیمایی آنها با شرکت وارش به توافق رسیدند تا به صورت اختصاصی و چارتر سفر تیم به عربستان را انجام بدهد. بر این اساس کاروان استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ساعت 12 روز 22 فروردین عازم شهر جده عربستان می‌شود.
 
 
برگزاری جلسه هیأت مدیره
با اینکه گفته می‌شد جلسه هیأت مدیره استقلال برای بررسی مسائل مالی و البته مشکلات مربوط به سفر به عربستان و لیگ قهرمانان آسیا دیروز برگزار می‌شود اما این جلسه لغو شد. براساس اعلام اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیأت مدیره استقلال این جلسه به خاطر مشکلات شخصی اعضا لغو شده و امروز انجام خواهد شد. اعضای هیأت مدیره استقلال قصد دارند مشکلات مربوط به سفر به عربستان برای حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا را تا حد امکان پایین بیاورند.

Page Generated in 0.0059 sec