printlogo


کد خبر: 227268تاریخ: 1400/1/17 00:00
خبر

 جدیدی در انتخابی تیم ملی تنیس
ستاره سینما در زمین خاکی 
سرمربی تیم ملی تنیس می‌گوید، امیر جدیدی قبل از اینکه بازیگر شود تنیس‌باز بوده است و حضورش حال و هوای بهتری به رقابت‌ها می‌دهد.اکبر طاهری سرمربی تیم ملی تنیس برای انتخاب تیم ایران جهت حضور در مسابقات دیویس کاپ، 51 بازیکن را به مسابقات انتخابی دعوت کرد و این افراد از 21 فروردین به رقابت می‌پردازند. از نکات قابل توجه در لیست اعلام شده، حضور نام امیر جدیدی بازیگر سینما در میان نفرات دعوت شده به انتخابی تیم ملی است. اکبر طاهری درباره علت دعوت جدیدی به انتخابی تیم ملی تنیس ایران گفت: «او قبل از اینکه بازیگر شود تنیس بازی می‌کرد و در مسابقات مختلف هم حضور داشت. از طرفی در مسابقات هم حضور داشته باشد حال و هوای بهتری به رقابت‌ها می‌دهد.»
طاهری در پاسخ به این پرسش که سطح تنیس این بازیگر در حدی هست که در انتخابی تیم ملی شرکت کند و با او صحبتی داشته است، نیز گفت: «جدیدی در مسابقات مختلف شرکت کرده است و من هم با او صحبت کردم اما آسیب‌دیدگی در دستش دارد که باید با پزشکش مشورت کند.» سرمربی تیم ملی تنیس درباره اینکه چرا بازیکنانی چون نداف و خالدان به انتخابی تیم ملی دعوت نشده‌اند نیز توضیح داد: «نداف در صربستان تمرین می‌کند و در مسابقات شرکت دارد و با او هماهنگ می‌کنیم که اگر تمایل داشته باشد از حضورش استفاده کنیم. خالدان هم ساکن آمریکا است. ما می‌خواهیم از تمام پتانسیل‌های خود استفاده کنیم و اگر بازیکنان آماده باشند سعی می‌کنیم از وجودشان بهره ببریم.»
 
پیک چهارم کرونا 
تکلیف ورزش چه می‌شود؟
از امروز تهران به همراه ۸۷ شهرستان دیگر در بالاترین سطح تعطیلی در حوزه ورزش قرار گرفته است و با تعطیلی مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی روبه‌رو خواهد بود.بر اساس آخرین اعلام مربوط به رنگ‌بندی شهرها و استان‌های کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، هم اکنون ۸۸ شهرستان قرمز، ۱۳۹ شهرستان نارنجی، ۱۹۸ شهرستان زرد و ۲۳ شهرستان آبی هستند که از این تعداد ۴۲ شهرستان شامل هفت مرکز استان از امروز (دوشنبه) در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.همچنین وضعیت شیوع ویروس کرونا در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان از امروز قرمز اعلام شده است و ۵۴ شهرستان از جمله شش مرکز استان اردبیل، بجنورد، کرمان، رشت، همدان و یزد از امروز نارنجی شدند. طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.
 
ورزش در مناطق قرمز
بر اساس اعلام رنگ‌بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا، مشاغل دو، سه و چهار یعنی فعالیت مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در مناطق قرمز ممنوع است.
 
ورزش در مناطق نارنجی
در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آنها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.
 
ورزش در مناطق زرد
همچنین مناطقی که در وضعیت زرد قرار دارند شامل محدودیت در سطح شغلی ۴ هستند که به باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی مربوط می‌شود.
 
آغاز دهمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته
تمرین شاگردان هروی در ورزشگاه انقلاب
مرحله دهم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان از امروز در تهران آغاز می‌شود.
مرحله دهم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز (سه‌شنبه 17 فروردین‌‌ماه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.ملی‌پوشان کاراته کشورمان عصر امروز وارد اردو شده تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از چهارشنبه (18 فروردین‌‌ماه) آغاز شود.طبق اعلام سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی، این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته تا 24 فروردین‌ماه ادامه دارد و ملی‌پوشان کاراته کشورمان پس از اعلام جواب تست کرونا تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌کنند.اردوهای ملی‌پوشان کاراته ایران جهت حضور در رقابت‌های کاراته وان لیسبون که آخرین مرحله رقابت کسب سهمیه المپیک از طریق رنگینگ و همچنین پیکارهای پاریس که رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

Page Generated in 0.0040 sec