printlogo


کد خبر: 227264تاریخ: 1400/1/17 00:00
خبر

گواردیولا: دورتموند پول زیادی به ایجنت‌ها می‌دهد
پپ گواردیولا به مبالغی اشاره کرده که بوروسیا دورتموند به ایجنت‌ها می‌پردازد. او البته سرمایه‌گذاری این باشگاه روی استعدادهای جوان را ستوده است. این مربی منچسترسیتی پیش از بازی با دورتموند گفته بازیکنان رقیب فوق‌العاده هستند.
دورتموند مبلغ هنگفتی به مینو رایولا، ایجنت ارلینگ هالند پرداخته است. رایولا با باشگاه‌های مختلف در ارتباط است تا هالند را در تابستان به باشگاهی بزرگتر منتقل کند.
گواردیولا گفته: «من حتی یک بازیکن دورتموند را بی‌کیفیت نمی‌دانم. آنها مبالغ زیادی روی بازیکنان جوان صرف می‌کنند و البته مبالغ هنگفتی هم به ایجنت‌ها می‌دهند تا این بازیکنان را برایشان بیاورند، چرا که آنها کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند.» گواردیولا درباره بازیکنان دورتموند می‌گوید: «من احترام فوق‌العاده‌ای برای کارهای دورتموند قایل هستم. من سه سال در آلمان بودم و آنها همیشه رقیبی بزرگ برای ما بودند. من کیفیتشان را می‌شناسم؛ نه فقط هالند، بلکه جیدون سانچو و مارکو رویس و محمود دهود و متس هوملس. زمانی که بازیکنان این تیم روی فرم باشند، می‌توانند شما را نابود کنند. ما تلاش خواهیم کرد که پرتکاپو ظاهر شویم.»  دورتموند برای خرید هالند، دو سال پیش 20 میلیون یورو به سالزبورگ پرداخت و گفته می‌شود که رایولا هم مبلغ بسیار بالایی از این باشگاه گرفته است.
این سوپرایجنت ایتالیایی از انتقال بعدی هالند هم درآمد زیادی کسب خواهد کرد. سیتی امیدوار است که رابطه خوبی که با آلفی، پدر هالند دارد، باعث شود آنها مبلغ کمتری برای این مهاجم بپردازند. پدر هالند در دوران بازی با پیراهن منچسترسیتی به میدان می‌رفت.
خرید هالند کار آسانی نخواهد بود. باشگاهی که او را می‌خواهد باید حق کمیسیون بسیار بالایی هم بپردازد. در جریان مذاکرات مینو رایولا و آلف-اینگه هالند با بارسلونا بوده که مشخص شده حق کمیسیون این بازیکن ممکن است به 40 میلیون یورو برسد. رایولا و آلفی، هر کدام 20 میلیون یورو می‌خواهند.
این مبلغ علاوه بر مبلغ انتقال هالند و همچنین دستمزد 30 میلیون یورو در سال او است. هالند به بارسلونا اعلام کرده که در صورتی که به این باشگاه برود، باید لیونل مسی هم در این تیم بماند. با این حال، سیتی حاضر نیست چنین مخارجی را داشته باشد. گواردیولا گفته که سیتی حاضر نیست در بازار انتقالات باج بدهد. این باشگاه در سال گذشته 1/30میلیون پوند به ایجنت‌ها پرداخته است. آنها روبن دیاز را خریدند که ایجنتش ژرژ مندس است و گواردیولا هم خودش قراردادی دوساله امضا کرد.
 
 
دردسر عجیب سولشر
 منچستر یونایتد قصد دارد سفرهای شهری و برون شهری اوله گونار سولشر، مربی تیمش را تحت بررسی قرار دهد. اخیراً یک طرفدار بسیار سرسخت به دنبال امضا گرفتن از او بوده است. این مربی نروژی هر زمان که بتواند، در میان هواداران یونایتد حاضر می‌شود. او این بار هتل لاوری در مرکز شهر را ترک کرده بود که یک نفر روی پله‌ها به سراغش آمد. او سپس سوار بر خودرو شد و متوجه شد که یک خودرو دیگر دارد تعقیبش می‌کند. وقتی چراغ قرمز شد، راننده آن خودرو پیاده شد و با انگشت به شیشه ماشین سولشر ضربه زد. باشگاه‌های شمال غرب انگلیس اوضاع امنیتی را جدی گرفته‌اند. اخیراً سارقان نقاب‌دار به خانه روبین اولسن، دروازه‌بان ذخیره اورتون رفته‌اند و با او و خانواده‌اش درگیر شده‌اند. بسیاری از افرادی که امضا می‌خواهند طرفداران معمولی هستند اما برخی از آنها زندگی‌شان را از این طریق می‌چرخانند که امضای افراد مشهور را جمع می‌کنند و آنها را به‌صورت آنلاین می‌فروشند. در سال‌های اخیر، چند باشگاه لیگ برتری در زمینه تجمع هواداران مقابل در ورودی زمین تمرین مشکل داشته‌اند.
 
 

Page Generated in 0.0050 sec