printlogo


کد خبر: 227159تاریخ: 1400/1/15 00:00
خرده گزارش

سرلک درخشید و محروم شد
میلاد سرلک هافبک شماره 10 پرسپولیس که در بازی رفت موفق به گلزنی مقابل پدیده شده بود در بازی برگشت هم به تیم سابقش گل زد تا با گلزنی جلوی چشم باشگاه مشهدی باشد. با این حال سرلک که یک بار هم دروازه پرسپولیس را نجات داد با دریافت یک کارت زرد بازی با نساجی را به خاطر محرومیت از دست داد.
 
کیت دوم و کنایه رحمتی
در حالی که تصور می‌شد پرسپولیس بعد از حدود دو ماه بتواند از لباس‌های قرمز و اول خود استفاده کند باز هم این اتفاق در مشهد نیفتاد. در شرایطی که پیراهن اول پدیده قرمز اعلام شده بود پرسپولیس مجبور شد از کیت دوم خود استفاده کند. کیت‌های جدید که مشکی و بنفش بود و با طراحی جدید و خاصش زیبا به نظر می‌رسید. با این حال در شروع بازی و در صحبت دوستانه سیدمهدی رحمتی با سیدجلال، سرمربی پدیده خطاب به کاپیتان پرسپولیس گفت: «سید، از این لباس‌ها مردانه‌اش هم وجود دارد؟»
 
 
مشکل عجیب نیمکت نشینان
قبل از شروع بازی و در شرایطی که نفرات ذخیره پرسپولیس قصد حضور روی سکوها با توجه به پروتکل‌های بهداشتی کرونا را داشتند، مأموران حاضر در گیت مانع از این اقدام شدند تا یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی بار دیگر تمرکز خود را روی این قضیه و حل آن بگذارند. با توجه به پروتکل کرونا، بازیکنان ذخیره باید از روی سکوها و نه نیمکت کار را دنبال کنند. اقدامی که پرسپولیسی‌ها قصد آن را داشتند و با ممانعت مأموران مواجه شدند. در نهایت هم بازیکنان بار دیگر به زمین بازگردانده و دقایقی علاف شدند تا تکلیف‌شان مشخص شود.
 
 
شادی گل جنجالی قاسمی نژاد
یک ماه قبل شایعه حضور امین قاسمی‌نژاد در پرسپولیس مطرح شد اما یحیی بازیکن سابقش را نخواست چرا که اعتقاد داشت وینگر چپ دارد و دنبال مهاجم نوک می‌گردد که در نهایت مغانلو را خرید. دیروز در حالی که مغانلو ناکارآمد بود قاسمی‌نژاد گل زد و شادی گل جنجالی داشت. او که به شدت دوست داشت به استقلال بپیوندد و در نهایت نتوانست، بعد از گلزنی به پرسپولیس مچ بند بنفش رنگش را بوسید و عدد چهار را نشان داد.

Page Generated in 0.0052 sec