printlogo


کد خبر: 227157تاریخ: 1400/1/15 00:00
خبر

اعتراض به چمن
بعد از حضور تیم پرسپولیس در ورزشگاه مشهد، اعضای کادر فنی از بلندی چمن ابراز تعجب کردند و گلایه و اعتراض‌شان را به گوش ناظر بازی رساندند. در حالی که مطهری، یحیی و خانبان وسط زمین چمن را اندازه می‌گرفتند مسئولان ورزشگاه و ناظر بازی اعتقادی به بلندی چمن نداشتند اما از تصاویر تلویزیونی هم مشخص بود اندازه چمن طبیعی نیست. افشین پیروانی در گفت‌وگو با ناظر بازی که می‌گفت دستورالعمل‌ها نیامده، با کنایه گفت: «لیگ در حال تمام شدن است و دستورالعمل‌ها نیامده، سال آینده می‌آید؟!» ناظر بازی نیز اعلام کرد داور همراه من برای بازدید چمن نیامده است.
 
فرجی خط خورد
یحیی گل‌محمدی به دو ملی‌پوش تیمش که مقابل سوریه بازی کرده بودند استراحت داد. احمد نوراللهی، محمدمهدی مهدی‌خانی، مهدی عبدی، محمد شریفی، وحید امیری، علی شجاعی، بوژیدار رادوشویچ و عیسی آل‌کثیر نیمکت‌‌نشین‌های پرسپولیس در این مسابقه بودند. جالب اینکه در حالی که همه منتظر تقابل فرشاد فرجی با تیم یک ماه قبلش بودند نام این بازیکن در لیست شاگردان گل‌محمدی قرار نداشت.
 
حسینی با دسته گل آمد
احسان حسینی که در نقل و انتقالات نیم فصل از پرسپولیس به پدیده پیوست، در این بازی روی نیمکت تیم مشهدی نشسته بود. او مورد استقبال هم‌تیمی‌های سابقش قرار گرفت. همچنین بیشتر بازیکنان پدیده که در این تیم شاگرد یحیی بودند از او و کادرش رخصت گرفتند و خوش بش کردند. تقابل سیدمهدی رحمتی و سیدجلال در شروع بازی هم جالب بود هر چند بازیکنانی مثل کامیابی‌نیا هم سراغ رحمتی رفتند.
 
تماشاگر در ورزشگاه!
در اتفاقی عجیب بیش از دویست هوادار تیم پدیده نیمه اول را در ورزشگاه از نزدیک تماشا کردند و مشخص نشد چه کسی آنها را به ورزشگاه راه داده است. در عین حال بعد از به تصویر کشیدن حضور این تعداد تماشاگر در ورزشگاه، بین دو نیمه آنها را از ورزشگاه بیرون کردند.ماه در لیست پرسپولیس قرار گرفت و از دقیقه 84 وارد میدان شد. آل‌کثیر بعد از سوت پایان بازی در زمین ماند و تمرین انفرادی داشت.

Page Generated in 0.0054 sec