printlogo


کد خبر: 227145تاریخ: 1400/1/15 00:00
22 فروردین زمان سفر به عربستان

 
سفر استقلال به عربستان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با حساسیت‌های بسیاری همراه 
است.
 از یک‌سو جنگ این کشور با یمن و از سوی دیگر کم‌کاری‌هایی که همواره علیه تیم‌های ایرانی وجود داشته بشدت استقلالی‌ها را نگران کرده است.
 از طرفی زمان شروع بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز بسیار نگران‌کننده است. 
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است بازی‌های استقلال در نیمه‌شب شروع شود که این شرایط برای بازیکنان ایرانی هرگز تجربه نشده است، به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفته‌اند به‌جهت آشنایی با شرایط بازی در شهر جده عربستان زودتر راهی این کشور شوند تا احیاناً اگر مشکلی هم در ابتدای ورود کاروان استقلال به عربستان وجود داشت، از بین
 برود.
طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، استقلال باید روز 26 فروردین اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الاهلی عربستان انجام بدهد و آبی‌های پایتخت قصد دارند 4 روز زودتر و در روز 22 فروردین عازم جده شوند. 
باشگاه استقلال برای اعضای تیمش پرواز چارتر به عربستان را هماهنگ کرده تا مشکلی بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود نداشته باشد. 
استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر همگروه است و اگر بتواند برنامه‌ریزی مناسبی در این رقابت داشته باشد می‌تواند یکی از شانس‌های صعود به مرحله بعد باشد.
 سازمان لیگ با لغو بازی استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان به‌نوعی مسیر را برای آبی‌های پایتخت هموار کرده تا برای صعود از این گروه دغدغه کمتری را تجربه کند. 
در واقع استقلال بعد از بازی با پیکان دیگر دیداری در لیگ نخواهد داشت و می‌تواند با خیال آسوده تمریناتش را برای لیگ قهرمانان آسیا از سر بگیرد و با خیال آسوده راهی عربستان شود.

Page Generated in 0.0051 sec