printlogo


کد خبر: 227143تاریخ: 1400/1/15 00:00
NBA

پیروزی لیکرز بدون لبران و دیویس
نتایج سینوسی تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز مدافع عنوان قهرمانی NBA با ثبت یک پیروزی دیگر در کارنامه این تیم ادامه پیدا کرد. یاران لبران جیمز در شب غیبت این ستاره سرشناس، در بیست‌و‌دومین بازی بیرون از خانه‌شان در این فصل از NBA میهمان ساکرامنتوکینگز بودند و توانستند این تیم را با نتیجه 115 به 94 شکست دهند. با این نتیجه پانزدهمین پیروزی لیکرز در بازی‌های بیرون از خانه و در مجموع سی‌و‌یکمین برد این تیم در چهل و نهمین بازی‌اش در این فصل از لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا رقم خورد. این پیروزی در حالی در کارنامه لیکرز به ثبت رسید که این تیم در بازی قبلی‌اش در خانه به میلواکی باکس باخته بود و قبل از آن هم اورلاندو مجیک را در استیپلز سنتر شکست داده بود. لیکرز که تاکنون 63 درصد از بازی‌های این فصلش را برده است در هر چهار کوارتر بازی‌اش برابر ساکرامنتو امتیازات بیشتر کسب کرد. لیکرز در کوارتر اول با نتیجه 29 به 27، در کوارتر دوم با نتیجه 36 به 26، در سومین کوارتر با نتیجه 26 به 23 و در آخرین کوارتر هم با نتیجه 24 به 18 پیروز شدند. در غیاب جیمز، کایل کوزما با کسب 30 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن لیکرز بود که علاوه بر این امتیازات 5 ریباند و 3 پاس گل هم در 36 دقیقه حضورش در میدان به ثبت رساند. امتیازآورترین بازیکن کینگز هم هریسون بارنز بود که 26 امتیاز گرفت، 5 ریباند و 5 پاس گل داشت. این دومین باخت پیاپی و مجموعاً بیست‌و‌هفتمین شکست کینگز بود که این تیم را در رده یازدهم جدول کنفرانس غرب نگه داشت. لیکرز هم در حال حاضر در رده چهارم جدول همین کنفرانس قرار دارد.
 
 
 پیشتازی جاز به سوی پلی‌آف با تمام قدرت
روزهای خوب یوتا جاز برای ادامه دادن به پیشتازی‌اش در صدر جدول کنفرانس غرب با پیروزی خانگی این تیم برابر شیکاگوبولز ادامه پیدا کرد. یوتاجاز در مسابقه‌ای که در سه کوارتر نخست آن را بیشتر از حریف امتیاز گرفتند، با نتیجه 113 به 106 موفق به کسب پیروزی شدند و سی‌و‌هفتمین برد در چهل و هشتمین بازی‌شان در این فصل NBA را به ثبت رساندند. این بیست‌و‌یکمین برد جاز در بیست‌و‌سومین بازی خانگی‌اش بود که درصد پیروزی‌هایش در تمام بازی‌های این فصل را به 77 درصد افزایش داد. از آن مهم‌تر اینکه این پیروزی هشتمین برد متوالی تیم تحت هدایت کوین اسنایدر پس از غلبه بر رقبایی مانند، ممفیس گرزلیز (3بار)، کلیولند کاوالیرز، بروکلین نتس و تورنتو رپتورز بود. یوتا جاز سوم فروردین هم بیرون از خانه به مصاف شیکاگو رفته بود و آن بازی را با نتیجه 120 به 95 به سود خود به پایان رسانده بود. در مسابقه‌ای که بامداد شنبه در سالن ویوینت اسمارت آره‌نا برگزار شد، دوناوان میچل با کسب 26 امتیاز، بیشترین امتیاز را گرفت و علاوه بر آن 5 پاس گل و سه ریباند هم داشت اما تیم شیکاگوبولز با قبول بیست‌و‌هشتمین باختش در چهل و هفتمین بازی شانس خود برای راهیابی به مسابقات پلی‌آف را کاهش داد. با وجود درخشش تادئوس یانگ که 25 امتیاز گرفت و 7 ریباند داشت و 3 پاس گل داد، بولز نتوانست مانع از ثبت ششمین شکست متوالی‌اش شود و اکنون در رده دهم جدول کنفرانس شرق قرار دارد.
 
 
پیروزی میلواکی با توفان آنتتوکونمپو
سی‌ویکمین پیروزی این فصل تیم بسکتبال میلواکی باکس در خانه تیم پرتلند تریل بلیزرز و در شبی رقم خورد که ستاره یونانی‌اش جیانیس آنتتوکونمپو به تنهایی نزدیک به نیمی از امتیازات این تیم را کسب کرد. باکس، تیمی که جزو مدعیان اصلی راهیابی به مرحله پلی آف است، بامداد شنبه موفق شد پرتلندتریل بلیزرز را با نتیجه 127 به 109 شکست دهد و در ثبت این پیروزی، آنتتوکونمپو 47 امتیاز گرفت، 2 پاس گل داد و 12 ریباند داشت. این سی‌و‌یکمین برد میلواکی در چهل و هشتمین بازی این تیم و دومین برد متوالی‌اش پس از پیروزی شیرین پنجشنبه شب برابر لس‌آنجلس لیکرز بود. با این حال این برد جایگاه میلواکی را در جدول تغییر نداد و این تیم همچنان در جدول کنفرانس شرق، تیم سوم است و پایین‌تر از بروکلین نتس و فیلادلفیا سونی‌سیکسرز قرار دارد. در طرف مقابل نوزدهمین باخت پرتلندتریل بلیزرز در چهل و هشتمین بازی این تیم در حالی رقم خورد که این تیم امیدوار بود درخشش دیمین لیلارد سبب شود دومین برد متوالی‌اش را کسب کند. لیلارد 32 امتیاز گرفت، 5 پاس گل داد و 4 ریباند داشت اما این برای فرار تیمش از شکست خانگی کافی نبود.

Page Generated in 0.0051 sec