printlogo


کد خبر: 227133تاریخ: 1400/1/15 00:00
خبر

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان
برد تکراری و بدون دردسر مشهدی‌ها
هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان صبح دیروز با برگزاری 5 مسابقه و لغو یک بازی پیگیری شد؛  مانند دو هفته قبل و انصراف تیم هیأت فوتبال اصفهان از دیدار با هیأت فوتبال خراسان رضوی و برتری بدون دردسر مشهدی‌ها، این‌بار تیم رهیاب تهران از سفر به مشهد امتناع کرد تا دومین پیروزی انضباطی برای شاگردان شریف به دست آید و آنها همچنان صدرنشین گروه باقی بمانند. در مهم‌ترین بازی هفته در گروه یک، تیم سایپا تهران توانست در دیداری خانگی مقابل نامی‌نو، حریف اصفهانی خود را با نتیجه 5 بر یک از پیش‌روی بردارد و به صدرنشینی خود در گروه یک ادامه دهد؛ تیم‌ حفاری اهواز هم در کرمان مقابل مس با حداقل اختلاف به پیروزی رسید و با برتری یک بر صفر به خانه بازگشت و حالا سایپا و حفاری با کسب تنها یک امتیاز از دو دیدار باقیمانده مرحله مقدماتی می‌توانند به مرحله پلی‌آف صعود کنند. در دیگر بازی این گروه هم تیم هیأت فوتبال رودان 8 بر 5 از سد پویندگان صنعت فجر شیراز گذشت. در بازی‌های گروه دوم و به جز تقابل هیأت فوتبال خراسان رضوی و رهیاب تهران که به دلیل غیبت تیم میهمان به سود مشهدی‌ها خاتمه یافت، تیم مدعی پالایش نفت آبادان در خانه جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و با نتیجه پرگل 10 بر صفر به پیروزی رسید و مس رفسنجان دیگر تیم مدعی گروه دوم هم در شیراز موفق شد پارس‌آرا را با چهار گل شکست بدهد تا رقابت برای صعود به مرحله پلی‌آف میان سه تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان همچنان ادامه‌دار باشد.
نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان (گروه اول) - استراحت: شهروند ساری
سایپا تهران 5 - نامی‌نو اصفهان یک
مس کرمان صفر- حفاری اهواز یک
پویندگان صنعت فجر شیراز 5 -هیأت فوتبال رودان 8
نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان (گروه دوم) - استراحت: کیمیای اسفراین
هیأت فوتبال خراسان رضوی 3 - رهیاب تهران صفر (عدم حضور تیم میهمان)
پالایش نفت آبادان 10 - هیأت فوتبال اصفهان صفر
پارس‌آرا شیراز صفر - مس رفسنجان 4
 
 
افشین با شهرداری آستارا فسخ کرد
آرش افشین مهاجم تیم شهرداری آستارا قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. آرش افشین که برای انجام تمرینات از روز چهارم فروردین به این شهر سفر کرده بود، وقتی تمرینی انجام نشد، در نهایت تصمیم گرفت قرارداد خود را فسخ و فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال کند.  بازیکنان تیم شهرداری آستارا به خاطر مشکلات مالی حاضر به تمرین نیستند در حالی که آنها بعد از شکست در برابر شاهین بوشهر در آخرین بازی‌ای که پشت سر گذاشتند چهارشنبه هفته جاری بازی حساسی را در خانه فجر سپاسی پیش رو دارند.
 
 
خورشیدی سرمربی ماشین شد
باشگاه ماشین‌سازی تبریز، پس از جدایی محمدسعید اخباری از سرمربیگری تیم، مجتبی خورشیدی را که در زمان سرمربیگری مهدی پاشازاده به‌عنوان دستیار در این تیم مشغول به کار بوده، به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. خورشیدی سابقه فعالیت در پاس همدان را هم دارد. اخباری که پیش از بازی با استقلال برای دومین بار در این فصل هدایت ماشین‌سازی را بر عهده گرفت، پس از این بازی دیگر در تمرینات سبزپوشان شرکت نکرد. ماشین‌سازی در هفته نوزدهم لیگ برتر دوشنبه 16 فروردین میهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.
 
 
نویدکیا آماده حضور در ترکیب سپاهان
رسول نویدکیا هافبک سپاهان چند ماه پیش زانویش را تحت عمل جراحی قرار داد و این موضوع باعث شد بازی‌های زیادی را از دست بدهد. نویدکیا بعد از پشت ‌سر گذاشتن مراحل درمانی و انجام تمرینات انفرادی به شرایط بازی نزدیک شده و در تمرینات گروهی سپاهان هم شرکت کرده است. این بازیکن می‌تواند از بازی فردا با سایپا تیمش را همراهی کند ولی قرار گرفتن نام او در فهرست 18 نفره سپاهان بستگی به نظر محرم نویدکیا سرمربی این تیم دارد.
 

Page Generated in 0.0056 sec