printlogo


کد خبر: 227096تاریخ: 1400/1/14 00:00
طنزیم
سال هزار و چهارصد را چگونه آغاز کردید!

هومن جعفری
 
البته بر همگان واضح و مبرهن است که سال نو سالی است که در آن همه چیز نو باشد و سالی که نو نباشد سال نو نیست. چند ماه دیگر انتخابات است و همه چیز نو می‌شود. مطابق شنیده‌های ما رییس‌جمهور نو می‌شود. وزیر ورزش هم نو می‌شود. وزیر جوان هم نو می‌شود. هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس هم نو می‌شوند. نیمکت‌های‌شان هم نو می‌شوند. خلاصه همه چیز نو می‌شود. ما هم منتظریم تا سال نو واقعاً نو شود چون فعلاً که سال نو با سال کهنه فرقی نکرده. فقط یک مقدار گران‌تر شده. یک مقدار هم کرونایش بیشتر شده.
برویم ببینیم در سال جدید وضعیت فوتبال و بقیه رشته‌های ورزشی کشورمان چگونه خواهد بود. ببینیم به جام جهانی صعود می‌کنیم یا خیر! ببینیم به المپیک می‌رویم یا نه! ببینیم در لیگ قهرمانان آسیا به جایی می‌رسیم یا نه! خلاصه همه منتظریم ببینیم چیزی عوض می‌شود یا نه. فعلاً که همه چیز کما فی السابق است! ببینیم رخت نو تن ورزش ایران می‌کنند یا نه!
خوبی کلاب هاوس این است که وزیر جوان و یک تعداد دیگر از آدم‌های مثلاً بی‌طرف می‌روند داخل آنجا و اتاق طرفداری از یک تیم خاص تشکیل می‌دهند و در مورد میزان کمک‌هایی که به تیم مورد علاقه‌شان کردند، داد سخن سر می‌دهند. کاش این شفافیت همه جا بود! کلاً شفافیت چیز خوبی است. خیلی خوب است آدم‌ها شفاف باشند. هر جا آدم شفاف دیدید تشویقش کنید. آفرین وزیرجان! همین طوری شفاف بگو چه کردی و چه می‌کنی. برای تاریخ خوب است!

Page Generated in 0.0044 sec