printlogo


کد خبر: 227087تاریخ: 1400/1/14 00:00
ترکیب پرسپولیس در مشهد بدون تغییر
دوباره با زوج ترابی - مغانلو در خط حمله؟

پرسپولیس در مشهد باید برنده باشد تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد. تیم یحیی برای پیروزی در این مسابقه شرایط مناسبی دارد هر چند پنج ملی‌پوش تیم او مدتی در تمرینات حضور نداشتند و تنها سه روز قبل از بازی با پدیده به تمرینات اضافه شدند. از میان ملی‌پوشان پرسپولیس سیامک نعمتی محروم است اما چهار بازیکن دیگر که اتفاقاً سه نفرشان در بازی ملی مقابل سوریه در ترکیب اصلی تیم ملی بودند در مشهد بازی خواهند کرد و جزو نفرات اصلی یحیی هستند.
در عین حال به نظر می‌رسد ترکیب اصلی پرسپولیس در مشهد شبیه همان چیزی باشد که در دیدار 28 اسفند مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفت. نسبت به آن بازی سیامک نعمتی محروم است اما عیسی آل‌کثیر می‌تواند به تیم کمک کند اما احتمالاً ترکیب یازده نفره ابتدایی همان ترکیب بازی با نفت خواهد بود. یعنی حامد لک درون دروازه است و سیدجلال، کنعانی، شیری و آقایی در خط دفاع مقابل او بازی خواهند کرد.
خط میانی هم تشکیل می‌شود از نوراللهی و سرلک در مرکز و عالیشاه و امیری در کناره‌ها. زوج خط حمله هم متشکل از ترابی- مغانلو خواهد بود که در اولین بازی لیگ برتری‌شان برای پرسپولیس درخشیدند و یکی گل زد و دیگری پاس گل داد.
با این ترکیب احسان پهلوان و کمال کامیابی‌نیا مهم‌ترین نیمکت نشین‌های پرسپولیس خواهند بود ضمن اینکه عیسی آل‌کثیر هم که با تیم تمرین نکرده روی نیمکت می‌نشیند. نعمتی هم اگر محروم نبود نیمکت‌نشین می‌شد ضمن اینکه نفراتی مثل عبدی، مهدی‌خانی، شریفی، فرجی و رادو هم می‌توانند دیگر نفرات نیمکت‌نشین یحیی در مشهد باشند.

Page Generated in 0.0047 sec