printlogo


کد خبر: 227086تاریخ: 1400/1/14 00:00
یک هفته تا سفر به هند و تب و تاب آسیایی پرسپولیس
ای‌اف‌سی: مطمئن باشید پروتکل‌ها رعایت می‌شود

پرسپولیس از امروز وارد مسابقات لیگ برتر خواهد شد و برای پنجمین قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها استارت خواهد زد اما لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های فشرده مرحله گروهی‌اش 11 روز دیگر در هند آغاز خواهد شد و نگاه ویژه نایب قهرمان آسیا و دوستدارانش به این رقابت‌هاست.
کاروان تیم پرسپولیس به احتمال فراوان یکی از روزهای ۲۰ یا ۲۱ فروردین با پرواز چارتر عازم گوا جزیر زیبا و توریستی هند خواهد شد. شاگردان یحیی در فصل جدید لیگ قهرمانان با تیم‌های گوا هند، الریان قطر و برنده دیدار پلی‌آف الوحده امارات و الزوراء عراق همگروه هستند. مسابقه‌ای که روز 18 فروردین برگزار می‌شود تا سرخ‌ها سومین حریف‌شان را بشناسند.
میزبان مسابقات و AFC برای اسکان تیم‌ها در شهر گوا چهار هتل به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده تا از بین آنها یک هتل برای کاروان سرخ پوشان در نظر گرفته شود. با این وجود باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد برای اجرای دقیق‌تر پروتکل‌ها و جلوگیری از ورود افراد متفرقه به محوطه هتل بهتر است تمام تیم‌ها یا دست کم برخی از آنها در یک هتل مستقر شوند و هتل تنها در اختیار تیم‌های شرکت کننده باشد و افراد متفرقه در آنها ساکن نشوند.
در جلسه هماهنگی این رقابت‌ها که سه روز پیش برگزار شد نماینده باشگاه پرسپولیس به صورت جدی نسبت به وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم امکان اجرای اصول قرنطینه و حباب‌های پزشکی با توجه به بسته نبودن فضای اردوی تیم‌ها و تردد آزاد مسافران و افراد متفرقه به محل حضور تیم‌ها در شهر گوا مطرح کرد که روز بعد ‌ای‌اف‌سی در نامه‌ای به باشگاه جواب داد: «ما کاملاً متوجه نگرانی‌های پرسپولیس هستیم. لطفاً مستحضر باشید که امنیت و سلامت اعضای کاروان پرسپولیس، همواره مهم‌ترین اصل و اولویت در کنفدراسیون فوتبال آسیا به شمار می‌رود.»
در بخش دیگری از این نامه تأکید شده است: «ما همکاری تنگاتنگی با فدراسیون میزبان (هند) داریم تا اطمینان حاصل کنیم همه موارد و آماده‌سازی‌های لازم در مدت برگزاری مسابقات رعایت می‌شود. چنانچه پرسپولیس نیاز به هرگونه شفاف‌سازی یا اطلاعات بیشتر در این مورد دارد، لطفاً در ارتباط با ما درنگ نکنید.»
این نامه از سوی دپارتمان رویدادهای ورزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال کشورمان و سپس به دفتر باشگاه پرسپولیس رسید تا بخشی از نگرانی‌های باشگاه مرتفع شود.

Page Generated in 0.0043 sec