printlogo


کد خبر: 227085تاریخ: 1400/1/14 00:00
خبر

تمرین پای پرواز
آخرین جلسه تمرین پرسپولیس پیش از سفر به مشهد مقدس و دیدار مقابل پدیده از ساعت 12:40 دقیقه دیروز در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد و یک ساعت طول کشید.در این تمرین همه بازیکنان بدون مشکل کار کردند و بعد از تمرین، عازم فرودگاه شدند تا با پرواز چارتر، تهران را به مقصد شهر مقدس مشهد ترک کنند.
 
نعمتی محروم
سیامک نعمتی هافبک راست پرسپولیس که در دیدار با نفت مسجدسلیمان به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و از داور کارت قرمز گرفت در دیدار با پدیده مشهد محروم است و به همین خاطر با تیم به مشهد نرفت.
 
پرسپولیس قرمز
پرسپولیس در ایام نوروز از لباس‌های جدید خود رونمایی کرد. سرخ‌ها که بعد از فوت نابهنگام علی انصاریان و مهرداد میناوند در تمام بازی‌های سال 1399 با لباس مشکی به مصاف رقبایشان رفته بودند در اولین بازی سال 1400 مقابل شهرخودرو بعد از مدت‌ها از لباس‌های قرمز خود استفاده خواهند کرد.
 
عیسی جدا رفت
با توجه به اینکه محرومیت عیسی آل کثیر تا ساعت 12 شب گذشته ادامه داشت، برای جلوگیری از مشکل احتمالی در این زمینه و در حالی که پرسپولیسی‌ها ساعت ۱۶ دیروز تهران را به مقصد مشهد ترک کردند، عیسی همراه تیم به مشهد نرفت و ساعاتی پس از پرواز اعضای تیم به صورت جدا از سایر پرسپولیسی‌ها تهران را به مقصد مشهد ترک کرد.
 
تغییر دو شماره آسیایی
شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان مشخص شد که در این لیست شماره ۷ به عیسی آل‌کثیر رسیده است. عیسی آل‌کثیر در لیگ برتر شماره ۷۲ را می‌پوشد. آل‌کثیر در حاشیه حضورش در تلویزیون در روز فینال لیگ قهرمانان آسیا از علی پروین اجازه گرفته بود تا این پیراهن را به تن کند. همچنین مهدی ترابی در لیگ قهرمانان با شماره ۹ بازی خواهد کرد و محمدمهدی مهدی‌خانی در لیگ قهرمانان با شماره ۹۶ وارد میدان خواهد شد. سایر بازیکنان شماره لیگ برتر خود را برتن خواهند کرد.

Page Generated in 0.0051 sec