printlogo


کد خبر: 227080تاریخ: 1400/1/14 00:00
امباپه را نخرید، ارزان می‌شود

رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند صبر پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه به سر رسیده و این باشگاه قصد دارد مبلغ انتقال او را پایین بیاورد تا باشگاه‌های متقاضی بتوانند در تابستان برای خرید او اقدام کنند. قرارداد فعلی امباپه تا سال 2022 اعتبار دارد و در صورتی که دو طرف برای تمدید آن به توافق نرسند، پاریسی‌ها مجبور می‌شوند در تابستان سال آینده به‌عنوان بازیکن آزاد او را به تیم دیگری واگذار کنند.
لوپاریزین نوشت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از این بلاتکلیفی در مورد امباپه خسته شده و به همین دلیل حاضر است او را ارزان‌تر بفروشد تا باشگاهی برای خریدنش پیدا شود.
گفته می‌شود مبلغ انتقال امباپه بین 120 تا 150 میلیون یورو است. امباپه هم اخیراً گله کرده از حجم انتقاداتی که در فرانسه از او می‌شود. او بعد از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فرانسه برابر بوسنی و هرزگووین گفت: «مهم‌ترین مسأله برای یک بازیکن این است که هر جایی بازی می‌کند، احساس آرامش داشته باشد و از کار روزانه‌اش لذت ببرد. اینکه در باشگاهی در کشورت بازی کنی و بعد مجبور باشی با تمام توان برای تیم ملی‌ات بازی کنی، سخت است. این برای بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی متفاوت است. مردم درباره من خیلی بیشتر حرف می‌زنند، سخت است اما وقتی می‌خواستم به پاری‌سن‌ژرمن بیایم، این را می‌دانستم. هنوز برای آینده‌ام تصمیم نگرفته‌ام و هر وقت تکلیفم مشخص شود، همه را باخبر می‌کنم.»
این مهاجم 22 ساله یکی از اعضای فرانسه بود که در سه بازی‌اش در مقدماتی جام جهانی هفت امتیاز گرفت اما موفق به گلزنی نشد و در بازی با اوکراین بیرون کشیده شد.
 

Page Generated in 0.0047 sec