printlogo


کد خبر: 227079تاریخ: 1400/1/14 00:00
چلسی شانس اول جذب آگوئرو

سرخیو آگوئرو مصمم است فوتبالش را در لیگ برتر ادامه دهد و چلسی بیش از هر تیمی شانس دارد که باارزش‌ترین بازیکن آزاد این تابستان را به خدمت بگیرد. بزرگترین گلزن تاریخ منچسترسیتی در پایان این فصل، اتحاد را ترک می‌کند و به یک دهه حضور پرثمر خود در این تیم پایان می‌دهد. سیتی هم اعلام کرده به پاس خدمات او در این باشگاه مجسمه‌اش در استادیوم ساخته می‌شود.
البته جدایی او از سیتی لزوماً به معنای رفتنش از انگلیس نیست. او از همه جای دنیا پیشنهاد خواهد داشت از جمله بارسلونا، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن اما این آرژانتینی 32 ساله ترجیح می‌دهد در لیگ برتر بماند چون فکر می‌کند هنوز هم می‌تواند در این رقابت‌ها بدرخشد.
چلسی در سال 2011 وقتی آگوئرو در اتلتیکومادرید بازی می‌کرد، مایل به جذب او بود و هنوز هم جزو معدود تیم‌هایی است که می‌تواند دستمزد 13 میلیون پوندی که او در سیتی می‌گرفت، بپردازد؛ باشگاه‌های دیگری مثل منچستریونایتد و لیورپول هم منابع مالی لازم را دارند، مطرح نیستند. او نمی‌خواهد با رفتن به یونایتد رابطه فوق‌العاده‌اش با هواداران را به هم بزند و اولویت لیورپول جذب یک مدافع میانی است.
ایده ماندن آگوئرو در انگلیس البته وسوسه‌کننده است و چلسی مصمم است او را به خدمت بگیرد بعد از اینکه تیمو ورنر، خرید بزرگ تابستان گذشته، هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. سیتی هم در تابستان یک مهاجم جدید می‌خرد. ارلینگ هالند که نمایندگانش پنجشنبه در بارسلونا و مادرید بودند اولویتشان است اما آندره سیلوا از آینتراخت فرانکفورت و لوتارو مارتینس از اینترمیلان هم گزینه‌های بعدی به حساب می‌آیند.
 

Page Generated in 0.0046 sec