printlogo


کد خبر: 227064تاریخ: 1400/1/14 00:00
قهرمانی استقلال کمترین حق هواداران تیم است
اکبرپور: چرا 12 شب؟ مگر قحطی ساعت آمده!

نسرین کاظمی  

فروردین برای مجیدی و شاگردانش ماه شلوغی خواهد بود، خصوصاً اینکه استقلال باید در بازی‌های آسیایی نیز حضور داشته باشد و از آنجایی که آمار کرونایی‌های استقلال طی چند وقت اخیر بالا رفته، کار استقلال نسبت به گذشته سخت خواهد شد. استقلال امروز به مصاف پیکان می‌رود و بعد هم بنا به خواسته مجیدی به اردو می‌روند تا بدون مشکل و کمترین تلفات خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنند. البته یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که این روزها باید استقلالی‌ها به آن فکر کنند، ساعت بازی‌های آسیایی استقلال است. انتخاب ساعت دوازده شب برای این بازی‌ها از آن دسته تصمیمات عجیب ای اف سی بود! ساعتی که می‌تواند کیفیت کار استقلالی‌ها را پایین بیاورد. با علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال و مربی پایه‌های استقلال همکلام شدیم تا در خصوص معضلاتی که بر سر راه استقلالی‌ها وجود دارد، صحبت کنیم.
 
استقلال باید به مصاف پیکان در آغاز سال جدید برود. نظرتان در خصوص این بازی چیست؟
 بازی سختی خواهد بود. با توجه به اینکه طی چند وقت اخیر تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان استقلال در‌گیر بیماری منحوس کرونا بودند، به نظر می‌رسد آمادگی کمی برای بازی با پیکان داشته باشند اما استقلالی‌ها از همین ابتدای سال باید حواسشان جمع بازی‌ها باشد و نباید حتی یک امتیاز را از دست بدهند.
استقلال در فرصت تعطیلی لیگ می‌توانست بازیکن جذب کند و در شرایط فعلی نیاز مبرم به بازیکن دارد اما در این امر موفق نشد، در مورد این ناکامی استقلال چه نظری دارید؟
 در ابتدا که پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته بود و در ادامه هم که پنجره باز شد، استقلالی‌ها پول نداشتند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند و در چنین شرایطی به طور حتم دست مربیان استقلال بسته خواهد بود.
استقلال این روزها باید در چند جبهه بجنگد، نکته اینجاست که برنامه‌ریزی ‌ای اف سی هم به ضرر استقلال است و ساعت بازی‌های استقلال 12 شب خواهد بود! در چنین شرایطی همه چیز به ضرر استقلال تمام می‌شود!
 تا حالا نشده بود که چنین ساعتی را برای بازی‌ها انتخاب کنند! نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفتند، مگر قحطی ساعت بود که 12 شب را انتخاب کردند. به نظر می‌رسد که این شرایط به ضرر استقلال تمام شود و از این بابت ما ناراحت و نگران هستیم.
استقلال در چنین شرایطی همه جوره اذیت می‌شود، فکر می‌کنید مشکل کار کجاست؟
 به نظرم مشکل ضعف مدیریتی است و این مشکل را همیشه استقلال داشته است.
در چنین شرایطی که استقلال نتوانسته یارگیری درستی داشته باشد به نظرتان می‌تواند در بازی‌های آسیایی به موفقیت برسد؟
 کار استقلال به طور حتم سخت خواهد بود چون حریفان آسیایی استقلال از هر لحاظ مسلح هستند و استقلال نسبت به آنها دست خالی به آسیا می‌رود و همانطور که گفتم این مشکل امروز و دیروز استقلال نیست.
استقلال در بازی‌های لیگ برتر چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. به نظر شما می‌توانند این فاصله را از بین برده و به صدر برگردند؟
 چهار امتیاز فاصله زیادی نیست که استقلال نتواند به صدر برسد، فقط باید هیچ امتیازی را از دست ندهد. حق هواداران است که بعد از سالها به قهرمانی برسند. با اینکه من بیست سالی است فوتبال را کنار گذاشتم و الان مربی هستم اما هواداران همین که ما را در خیابان می‌بینند، سؤال می‌کنند که چرا استقلال نمی‌تواند قهرمان شود و خودم به شخصه برای این هوادار ناراحت می‌شوم.
شما همچنان با تیم‌های پایه استقلال کار می‌کنید؟
 بله من دو سال کار کردم و در مقطع نوجوانان نایب قهرمان شدیم. اگر ثابت شود که تیم کیا تخلف کرده، احتمال دارد قهرمانی را به ما بدهند.
چه شد که استقلال در تیم‌های پایه توانست به نتیجه برسد؟
 این موفقیت حاصل یک روز و دو روز نیست. استقلال چند سال است که تلاش کرده و با داشتن چند مدیر خوب در تیم‌های پایه مثل آقای مؤمنی، حاجیلو، مراغه‌چیان و حالا هم فریاد‌شیران توانسته موفق باشد. مربیان پایه استقلال هم با کمترین دستمزد دلسوزانه کار می‌کنند و این موفقیت حاصل تلاش تمام این عزیزان است. امیدوارم که موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.
 

Page Generated in 0.0053 sec