printlogo


کد خبر: 227062تاریخ: 1400/1/14 00:00
ادامه غیبت‌های مجیدی در نشست‌های خبری

فرهاد مجیدی همچنان به حضور در نشست‌های خبری پیش از بازی بی‌توجه است. 
سرمربی استقلال که اعتقادی به حضور در نشست خبری پیش از بازی ندارد، در آستانه بازی با پیکان نیز همچون سنوات قبل در نشست حضور نداشت.
 فرشاد ماجدی که فصل پیش نیز در کنار فرهاد مجیدی حضور داشت، به جای او در نشست شرکت کرد و گفت: «تمرینات تیم استقلال از دوم فروردین ماه آغاز شد، البته چند بازیکن ما به دلیل ابتلا به کرونا در تمرینات ما شرکت نکردند ولی با استفاده از بازیکنان آکادمی خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم.»
 ماجدی با اشاره به غیبت بازیکنان به دلیل بیماری در تمرینات می‌گوید: «ما با استفاده از بازیکنان آکادمی خلأ بازیکنان دیگر را پر کردیم. خوشبختانه تمام بازیکنان سلامتی خود را به دست آوردند و مشکلی وجود ندارد. آقای غلامپور و بابک مرادی و مدیر رسانه‌ای ما فعلاً درگیر این بیماری هستند.» 
ماجدی در مورد لغو بازی با صنعت نفت آبادان نیز گفت: «مجیدی تدابیر لازم را برای بازی‌های آسیایی اندیشیده است و ما بعد از این بازی آماده دیگر بازی‌ها می‌شویم.»
 ماجدی پیرامون ساعت عجیب برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: «به هر حال شرایط این است و باید همه کار کنیم تا به بهترین شکل برای حضور در این بازی‌ها آماده شویم. همه باید روی این مسأله تمرکز داشته باشیم.» ماجدی پیرامون بازی با پیکان نیز این جملات را به زبان آورد: «ما با تفکرات آقای تارتار آشنا هستیم، پیکان تیمی جوان است و با انگیزه مضاعف مقابل ما حضور پیدا می‌کند. آنها خوب پرس می‌کنند ولی ما تمرینات را بر اساس نقاط و ضعف و قوت آنها چیده‌ایم. امیدوارم امسال در نهایت با قهرمانی در 3 جام دل هواداران‌مان را به دست بیاوریم.»

Page Generated in 0.0044 sec