printlogo


کد خبر: 227061تاریخ: 1400/1/14 00:00
خبر

غلامپور همچنان دور از استقلال
 بهزاد غلامپور یکی از اعضای استقلال است که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد. مربی گلرهای استقلال امیدوار بود با بهبودی کامل و منفی شدن تست جدید کرونایش بتواند به تمرینات برگردد و کارش را ادامه بدهد اما او همچنان مبتلا به ویروس است و باید در قرنطینه بماند. از این رو با توجه به اعلام فرشاد ماجدی مربی استقلالی‌ها، غلامپور نمی‌تواند در دیدار با پیکان که امروز برگزار می‌شود این تیم را همراهی کند و روی نیمکت تیمش غایب است تا آبی‌ها بدون مربی گلرها مقابل پیکان قرار بگیرند. این در شرایطی است که سیدحسین حسینی و رشید مظاهری دو دروازه‌بان استقلال هم مبتلا به ویروس کرونا شده بودند اما با بهبودی کامل چند روزی است به تمرینات برگشته‌اند و حالا باید دید کدام یک از آنها مقابل پیکان به میدان می‌روند.
 
 آبی‌ها بعد از بازی به اردو می‌روند
اعضای تیم استقلال که از دیروز اردوی قبل از مسابقه با پیکان را آغاز کرده‌اند، امروز در نوزدهمین بازی لیگ برتری‌شان به میدان می‌روند اما همچنان در اختیار کادرفنی خواهند بود. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که درخواستش برای لغو دیدار با صنعت نفت آبادان از سوی سازمان لیگ اجابت شده، همچنان تمهیدات ویژه‌ای را برای جلوگیری از ابتلای شاگردانش به ویروس کرونا در نظر می‌گیرد. سرمربی استقلال تصمیم گرفته که اعضای تیمش بعد از دیدار با پیکان نیز به اردو بروند تا قبل از لیگ قهرمانان آسیا شرایط سلامتی‌شان حفظ شود. استقلالی‌ها شنبه هفته آینده قرار است برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سفر کنند و به همین خاطر احتمالاً اعضای این تیم بعد از دیدار با پیکان از روز یکشنبه نیز بار دیگر در اردوی تدارکاتی یک هفته‌ای شرکت خواهند کرد.
 
لغو دیدار با نفت
در پی کرونایی شدن 9 عضو باشگاه استقلال طی هفته‌های گذشته، بار دیگر شرایط ویژه‌ای در اردوی استقلالی‌ها حاکم شد و حتی فرهاد مجیدی مجبور به تعطیل کردن تمرینان تیمش شد. در همین حین بود که مدیران باشگاه استقلال با ارسال درخواستی به سازمان لیگ خواهان لغو مسابقاتشان تا بهبودی بازیکنان تیم شدند و حالا سازمان لیگ اینطور به نامه باشگاه استقلال پاسخ داده است و با لغو یکی از دیدارهای پرفشار استقلالی‌ها پیش از آغاز مسابقات آسیایی موافقت کرده است.

Page Generated in 0.0050 sec