printlogo


کد خبر: 227053تاریخ: 1400/1/14 00:00
خبر

فولادی‌ها قرنطینه شدند
اعضای تیم فولاد خوزستان پس از بازگشت از اراک در اهواز مستقیماً به قرنطینه رفتند و حق ارتباط با افراد خارج از تیم را ندارند. سختگیری نکونام تا پیش از برگزاری بازی این تیم مقابل العین ادامه خواهد داشت. فولادی‌ها پیش از اعزام یک بار دیگر آزمایش کرونا خواهند داد و همچنین به محض ورود به شهر ریاض باز هم آزمایش کرونا خواهند داد.
 
هفته سوم مرحله دوم لیگ برتر فوتسال
صدرنشینی سن‌ایچ در روز توقف گیتی‌پسند
هفته سوم از مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه با برگزاری سه بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی تیم سن‌ایچ ساوه در جدال با مس سونگون ۲ بر یک پیروز شد و با هفت امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. در این بازی مهدی عامری هر دو گل سن‌ایچ را به ثمر رساند و آقاپور نیز زننده تنها گل مس بود. در دیگر بازی این هفته، گیتی‌پسند مقابل میزبانش فرش‌آرای مشهد یک -یک متوقف شد. علی‌اصغر حسن‌زاده برای گیتی‌پسند و امین مجیدی‌پور برای فرش‌آرا در این مسابقه گل زدند. همچنین تیم کراپ الوند ۲ بر یک از سد مقاومت البرز گذشت. در این بازی کیانوش شیرپور (گل به خودی) و علی عابدین برای تیم کراپ و رضا تمیزی برای مقاومت موفق به گلزنی شدند. در جدول رده‌بندی تیم سن‌ایچ ساوه با هفت امتیاز در صدر است، مس سونگون با شش امتیاز در رده دوم ایستاده و گیتی‌پسند با چهار امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کراپ الوند در رده سوم جدول قرار دارد.
 
آخرین تمرین تراکتور پیش از بازی با مس
اعضای تیم در آزمایش ادواری PCR شرکت کردند و بر اساس نتایج اعلام شده، جواب آزمایش تمامی اعضای تیم منفی است. همچنین آخرین جلسه تمرینی تیم تراکتور پیش از بازی مقابل مس رفسنجان ظهر دیروز (جمعه) در استادیوم اختصاصی باشگاه برگزار شد. در این جلسه تمرینی، کادر فنی آخرین نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد کرد. پس از برگزاری این تمرین، اعضای تیم راهی هتل شدند تا اردوی خود را برای بازی مقابل مس رفسنجان برپا کنند.
 

Page Generated in 0.0047 sec