printlogo


کد خبر: 226660تاریخ: 1399/12/28 00:00
مطهری: مدیران ما خیلی خوب لابی را بلدند اما فقط برای خودشان

 حمید مطهری مربی پرسپولیس درباره بازی با نفت مسجدسلیمان می‌گوید: «تمام تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند انگیزه زیادی دارند و خیلی مهم است که در 10 تا 15 دقیقه اول به حریف گل بزنیم تا جریان بازی به نفع‌مان باشد.
 ریتم، ضرباهنگ و جریان بازی باید کاملاً کنترل شود. ریتم و ضرباهنگ مثل موجی است که به سمت ساحل می‌آید و گاهی تند و گاهی آرام است اما باید کاملاً در اختیار ما باشد تا از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و سه امتیاز را به هواداران عیدی بدهیم. تمام حریفان برای ما قابل احترام هستند. کادر فنی جدید بالای سر نفت مسجدسلیمان آمده و در دو هفته گذشته این تیم با آرایش‌های مختلفی بازی کرده است. ما کاملاً تیم نفت را رصد کردیم و در نهایت امیدوارم سه امتیاز را به دست بیاوریم. خدا را شکر محروم و مصدومی نداریم. همه در اختیار تیم هستند و طوری کار می‌کنیم که در آخرین بازی هدیه خوبی به هواداران بدهیم.»
مطهری در مورد اینکه AFC فرصت میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های انتخابی جام جهانی را به کشورمان نداده اینطور می‌گوید: «خیلی می‌شنوم که می‌گویند مدیران ما لابی نکردند و نتوانستیم میزبانی بگیریم. اولاً ما باید واقع‌گرایانه نگاه کنیم. ما به لحاظ ساختاری ضعیف هستیم و باید نگاه‌مان واقع‌گرایانه باشد. ما خیلی شرایط میزبانی را نداشتیم و با همین وضعیت هم تیم‌مان به فینال رفت. می‌شنوم که می‌گویند لابی نکردند. اتفاقاً می‌خواهم بگویم که مدیران ما خیلی خوب لابی را بلدند، ولی برای خودشان که پست و مقام در AFC داشته باشند! آنها برای فوتبال ما لابی نکردند که ثمره آن را هم الان می‌بینیم.»

Page Generated in 0.0041 sec