printlogo


کد خبر: 226657تاریخ: 1399/12/28 00:00
خبر

محرومیت نادری از بازی مقابل پیکان
بازیکنان استقلال بارها در این فصل اخطارهای بی‌مورد گرفته‌اند و همین موضوع باعث شده در برخی بازی‌ها دست کادرفنی به دلیل محرومیت بازیکنان خالی شود. این بار نیز در بازی با ماشین‌سازی همان اتفاقات گذشته رخ داد و محمد نادری به دلیل تمارض از داور کارت زرد گرفت و از بازی با پیکان که 14 فروردین برگزار می‌شود محروم شد. این چهارمین کارت زرد نادری در لیگ بیستم بود و طبق قوانین یک بازی محروم است.
 
قهرمانی برهانی با امید‌ها
آرش برهانی این فصل هم مربی امید‌های استقلال بود و هم درکادر فنی بزرگ‌ها قرار داشت. او بعد از جدایی محمود فکری ارتباط خود را با تیم بزرگسالان قطع کرد و تمام نیرویش را روی تیم امید گذاشت. محصول تلاش‌های آرش برهانی کسب قهرمانی در رقابت‌های امید‌های تهران بود تا بار دیگر آبی‌ها این عنوان را به دست آورند. امیدهای استقلال در بازی منتج به قهرمانی خود با برتری 2 بر یک برابر سایپا، قهرمان رقابت‌های این رده سنی شدند. تیم امید استقلال رقابت تنگاتنگی با تیم بادران داشت و در نهایت با ۳۹ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به این تیم، مقام قهرمانی را از آن خود کرد.
 
جدایی قرضی چهار بازیکن از استقلال
باشگاه استقلال جدایی چهار بازیکن خود را به طور رسمی اعلام کرد. طبق اعلام باشگاه استقلال چهار بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال جهت کسب تجربه بیشتر، به شکل قرضی راهی تیم‌های دیگری شدند تا در آینده‌ای نزدیک بتوانند برای تیم بزرگسالان استقلال بازی کنند. طبق اعلام باشگاه استقلال این اسامی جدا شده‌اند و به تیم‌های ذکر شده رفته‌اند؛ فردین رابط (نفت مسجد سلیمان)، محمدحسین فلاح (ماشین سازی تبریز)، امیرحسین خدامرادی (صنعت نفت آبادان)، محمدجواد به‌آفرین (چوکا تالش)

Page Generated in 0.0045 sec