printlogo


کد خبر: 226643تاریخ: 1399/12/28 00:00
هفته هجدهم لیگ یک
مس با گلباران به صدر برگشت

لیگ یک
حامد حسینی     
 
هفته هجدهم لیگ یک دیروز با انجام 7 بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی مس کرمان توانست حریف خود را گلباران کند و به صدر جدول برگردد.
 مس کرمان که هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان شکست خورد، این هفته از گل‌ریحان البرز میزبانی کرد و توانست این تیم را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد. در این بازی، بابا محمدی (5، 70)، حمیدرضا گلزاری (9) و پیمان میری (69، 77) برای مس کرمان گل زدند. تک‌گل تیم البرزی را هم یزدان عباسیان در دقیقه 48 زد. مس با این برد باز هم صدرنشین شد. 
در دیگر بازی مهم دیروز، ملوان موفق شد قشقایی شیراز را با یک گل شکست دهد و جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشد. هوادار که در هفته‌های اخیر شرایط خوبی ندارد، مقابل نود ارومیه متوقف شد و به تساوی بدون گل رضایت داد. بازی خوشه‌طلایی ساوه و فجرسپاسی شیراز هم گلی نداشت. بازی چوکای تالش و خیبر خرم‌آباد هم بدون گل به پایان رسید. 
پارس‌جنوبی جم که تلاش می‌کند به روزهای خوب ابتدای فصل برگردد، این‌بار هم نتوانست بردی به دست بیاورد و مقابل آرمان‌گهر سیرجان شکست را پذیرا شد. شاگردان محمد نصرتی با اینکه میزبان بودند اما نتوانستند از این فرصت به‌خوبی استفاده کنند و در نهایت با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم سیرجانی شکست خوردند. استقلال ملاثانی با وجود اینکه اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند اما تا اینجای کار نسبتاً خوب نتیجه گرفته است. استقلال ملاثانی در خانه خود از پس هر حریفی برمی‌آید و این‌بار هم توانست با یک گل رایکای بابل را شکست دهد. تک‌گل این بازی را سجاد عبدویی (5+90) از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. نتایج کامل بازی‌های هفته هجدهم که دو بازی آن یکشنبه برگزار شد، به این شرح است:
شهرداری آستارا یک شاهین بوشهر 3
بادران تهران صفر استقلال خوزستان صفر
قشقایی شیراز صفر ملوان بندرانزلی یک
مس کرمان 5 گل‌ریحان البرز یک
نود ارومیه صفر هوادار صفر
خوشه‌طلایی ساوه صفر فجرسپاسی شیراز صفر
چوکای تالش صفر خیبر خرم‌آباد صفر
پارس‌جنوبی جم یک آرمان‌گهر سیرجان 2
استقلال ملاثانی یک رایکای بابل صفر
 

Page Generated in 0.0042 sec