printlogo


کد خبر: 226642تاریخ: 1399/12/28 00:00
خبر

مدافع آلومینیوم در بادران
مهدی قریشی که پس از یک سال حضور در باشگاه آلومینیوم و تجربه صعود به لیگ برتر همراه این تیم تصمیم به جدایی از جمع اراکی‌ها گرفته بود، به بادران تهران پیوست. این مدافع باتجربه پیشین تراکتور که سابقه صعود به لیگ برتر همراه با ماشین‌سازی و گسترش فولاد تبریز را داشت، همراه با آلومینیوم اراک هم به این موفقیت دست پیدا کرد و نمایش تأثیرگذاری در این تیم ارائه داد. قریشی پس از جلب رضایت علیرضا منصوریان برای جدایی در باشگاه آلومینیوم حاضر شد و قراردادش با اراکی‌ها را فسخ کرد تا به یک سال حضور موفق در این تیم پایان دهد و راهی بادران تهران شود.
 
بازگشت ابراهیمی به تبریز
محمد ابراهیمی بازیکن 36 ساله فوتبال ایران که سال‌ها در فوتبال تبریز حضور داشت و پیراهن تیم‌های تراکتور و گسترش فولاد را در چند مقطع بر تن کرد، این‌بار با عقد قرارداد با تیم ماشین‌سازی به فوتبال این منطقه بازگشت. ابراهیمی فصل را به‌عنوان بازیکن شاهین آغاز کرد اما در نقل‌وانتقالات از این تیم جدا شد و تصمیم گرفت پیشنهاد ماشین‌سازی لیگ برتری را قبول کند. این در حالی است که ماشین‌سازی چند ستاره خود را از دست داده و حالا با این بازیکن باتجربه برای بقا در لیگ برتر امید بیشتری خواهد داشت.
 
انتقال قرضی مدافع آبادان به مسجدسلیمان
مهرداد پورابوالقاسم مدافع راست صنعت‌نفت آبادان به‌طور قرضی و به مدت نیم‌فصل به نفت مسجدسلیمان پیوست تا در نیم‌فصل دوم مسابقات شاگرد داریوش یزدی شود. پورابوالقاسم که سابقه بازی در استقلال خوزستان را دارد، در ابتدای فصل قراردادی به مدت دو سال با صنعت‌نفت آبادان بست و در پایان فصل دوباره به این تیم بازخواهد گشت.
 
مهاجم مس رفسنجان در کرمان
با توجه به ترافیک خط حمله مس رفسنجان با حضور چهره‌هایی چون محمد قاضی و فراز امامعلی، علیرضا ارجمندیان مهاجم جوان مسی‌ها تصمیم گرفت از جمع شاگردان ربیعی جدا شود. او دیروز با حضور در باشگاه مس رفسنجان به‌صورت توافقی از جمع نارنجی‌پوشان پس از یک نیم‌فصل حضور در رفسنجان جدا شد. ارجمندیان که سابقه بازی در تیم‌های گسترش فولاد، ماشین‌سازی و گل‌ریحان البرز را دارد به احتمال فراوان در نیم‌فصل دوم در جمع شاگردان رضا مهاجری حضور پیدا می‌کند تا تجربه بازی در دیگر تیم نماینده استان کرمان را هم به دست آورد و با پیراهن مس کرمان در لیگ یک به میدان برود.
 
واکنش گل‌گهر به پیشنهاد نجومی قاسمی‌نژاد
در حالی که امین قاسمی‌نژاد در آستانه انتقال به استقلال قرار دارد و سه‌شنبه شب گذشته هم شخصاً رضایتنامه خود را از باشگاه مشهدی دریافت کرده اما شایعه شده یک پیشنهاد جدی دیگر این بازیکن را وسوسه کرده است. دیروز شایعاتی مبنی بر اینکه باشگاه گل‌گهر سیرجان پیشنهاد نجومی برای جذب امین قاسمی‌نژاد و عقد قرارداد یک سال و نیمه با او داشته، این موضوع توسط سیرجانی‌ها رد شد. باشگاه گل‌گهر سیرجان در این باره اعلام کرده است: «بر خلاف اخبار منتشرشده تا این لحظه هیچ مذاکره مستقیمی با امین قاسمی‌نژاد از طرف باشگاه گل‌گهر انجام نشده و طبق شئونات و قوانین تنها درخواست کتبی به باشگاه پدیده ارسال شده است. اعداد مطرح‌شده در برخی رسانه‌ها صرفاً جهت جذب مخاطب است و در پنجره نقل‌وانتقالات ابتدای فصل و همچنین نیم‌فصل هیچ پیشنهاد نجومی و عجیبی به بازیکنان در کار نبوده است.»
 
فریدونکنار قهرمان امیدهای مازندران
تیم فوتبال امید فریدونکنار فاتح لیگ امیدهای استان مازندران شد. تیم شگفتی‌ساز امید فریدونکنار با هدایت حسین یوسفی مربی جوان خود در دیدار نهایی این مسابقات، مقابل تیم قدرتمند دریای بابل در استادیوم ۵۰۰۰ نفری سیمرغ قائمشهر در ضیافت پنالتی‌ها به برتری رسید و قهرمان استان شد. این دو تیم پیش از این به لیگ برتر امیدهای کشور راه یافته بودند. این بازی نفسگیر، در وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی صفر بر صفر انجامید و در ضربات پنالتی تیم فریدونکنار به برتری ۴ بر ۲ رسید و قهرمان شد. بازیکنان فریدونکناری‌ها در این دوره از مسابقات به این شرح است: مصطفی رازقیان، احمد آقایان، عارف صادقی، محمد محمدی، رضا محسنی، مهدی رضازاده، رضا محسنی، علی گلی، مهدی قدیمی، علی برزگر، بهزاد سلیمانی، محمد منیعی، علی بابایی، علی پیوسته، امیر احمدی و کریمیان. سرمربی: حسین یوسفی، دستیاران: پرویز محمودی، رضا نعمتی، عارف صالحی و نیما اکبرزاده.
 

Page Generated in 0.0060 sec