printlogo


کد خبر: 226641تاریخ: 1399/12/28 00:00
نساجی مازندران یک - سایپا صفر
نساجی باز هم انتقام گرفت

گزارش بازی
ارسام پورحسینی     
 
نساجی مازندران شروع خوبی در فصل بیستم داشت و در دو بازی ابتدایی موفق شد ۴ امتیاز ارزشمند کسب کند اما در هفته سوم مقابل سایپا شکست خورد. همین شکست باعث شد روند خوب قرمزپوشان قائمشهری متوقف شود.
 این شکست آنقدر برای نساج‌ها تلخ بود که بازیکنان آنها از همان روز از انتقام در بازی برگشت صحبت می‌کردند. کادر فنی نساجی در این مدت تغییرات زیادی داشت و بعد از جدایی وحید فاضلی که قابل پیش‌بینی بود، مجید جلالی هدایت قرمزپوشان را بر عهده گرفت اما او هم موفق نبود تا جای خود را به ساکت الهامی بدهد. ساکت الهامی در همان ابتدای کار موفق شد یک برد ارزشمند در جام حذفی برای قائمشهری‌ها به دست بیاورد. 
در این بازی نساجی مقابل سایپا به میدان رفت و توانست به پیروزی برسد و به دور بعد صعود کند اما انگار این برد هم به بازیکنان نساجی چندان نچسبید و آنها به‌دنبال انتقام از نارنجی‌پوشان تهرانی در لیگ بودند، به همین دلیل انگیزه زیادی در بازی هفته هجدهم که آخرین بازی سال ۹۹ تیم‌شان هم بود، داشتند. آنها شروع خوبی داشتند و توانستند موقعیت‌های خوبی به دست بیاورند اما واکنش‌های خوب اکبرمنادی مانع می‌شد. البته در نیمه اول سایپا هم چند فرصت خوب برای گلزنی پیدا کرد اما نتوانست از آن استفاده کند تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم، نساجی با توجه به اینکه میزبان هم بود انتظار می‌رفت بهتر کار کند اما این‌بار شاهد یک بازی پایاپای بودیم. 
در این نیمه ابتدا شوت روی پای قائدرحمتی به شکل خطرناکی در دقیقه ۵۱ از بالای دروازه سایپا بیرون رفت اما در دقیقه ۶۲ کریم اسلامی با نفوذ تند و تیزی که به محوطه جریمه نساجی داشت و بعد از دو سر توپ زدن، شوت محکمی روانه دروازه میزبان کرد که با بدشانسی از کنار تیرک عمودی دروازه عبور کرد. این روند ادامه داشت و هر دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی به دست می‌آوردند که هر لحظه انتظار گل می‌رفت اما خبری از گل نبود. به لحظات پایانی بازی نزدیک می‌شدیم و دیگر خیلی‌ها از دیدن گل ناامید شده بودند که بالاخره نساجی به گل رسید. در دقیقه ۸۶ پاس در عمق تماشایی سجاد آقایی از بین سه مدافع نساجی عبور کرد و به محمود قائدرحمتی رسید که شوت محکم این بازیکن به تور دروازه چسبید و گل اول نساجی را به‌همراه داشت. بعد از این گل، سایپا تلاش خود را برای زدن گل بیشتر کرد اما موفق نبود. در دقیقه ۸۸ شوت بازیکن سایپا از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به دو مدافع نساجی و دفع توپ جلالی‌راد تبدیل به گل نشد. در دقیقه ۴+۹۰ هم جلالی‌راد با واکنش به‌موقع اجازه نداد حمله جدی سایپا تبدیل به گل شود تا بازی با همان تک‌گل به سود نساجی به پایان برسد. نکته جالب در مورد پیروزی نساجی در مقابل سایپا این است که ساکت الهامی با رفع محرومیت طولانی، دوباره در کنار زمین حضور پیدا کرد. محمود قائدرحمتی، هافبک نساجی مازندران هم پس از غیبت در مسابقه اخیرشان مقابل سایپا در جام حذفی که در آستانه جدایی از تیمش قرار داشت، در این بازی به ترکیب تیم بازگشت و توانست خودی نشان دهد و گل سه امتیازی بزند. 
البته تیم قائمشهری در دو صحنه در ۱۵ دقیقه ابتدایی اعتقاد به خطای پنالتی و خطای هند داشت که در هر دو صحنه سیدعلی، داور مسابقه چنین تصمیمی نگرفت تا با گل قائدرحمتی به پیروزی برسند. دو نفر از اعضای کادر فنی نساجی در دقیقه اول وقت‌های اضافه نیمه دوم به‌خاطر اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند. حسین خوش‌نظر، مدیر تیم سایپا هم در دقیقه 4+90 به‌خاطر اعتراض به داور کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و اخراج شد.
 

Page Generated in 0.0054 sec