printlogo


کد خبر: 226635تاریخ: 1399/12/28 00:00
گزینه اخراج، دوساله تمدید کرد
هدیه ویژه ربیعی در روز تولدش

محمد ربیعی سرمربی مس که در این فصل عملکرد خوب و قابل توجهی از خود نشان داد، در مراسم جشن تولد ۴۰ سالگی خود که توسط باشگاه مس رفسنجان برگزار شد، قرارداد خود را با این باشگاه رسماً به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. مس که برای نخستین‌بار حضور در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می‌کند، تا به اینجای کار و در پایان هفته هفدهم لیگ برتر با کسب 24 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد و تا رده چهارم و کسب سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا تنها دو امتیاز فاصله دارد. مس با ربیعی در نیم‌فصل نخست عملکردی بسیار خوب داشت به همین دلیل او از چند تیم متمول لیگ برتری هم پیشنهادهای را دریافت کرد. با این وجود مدیران مس رفسنجان موفق شدند ربیعی را راضی کنند در این تیم بماند و با توجه به تمدید دوساله قرارداد این مربی جوان، محمد ربیعی تا پایان فصل بیست‌و‌دوم سرمربی باشگاه مس رفسنجان خواهد بود. مدیران مس با ربیعی بر سر یک برنامه سه‌ساله به توافق رسیده بودند که آنها در سال نخست موفق شدند به لیگ برتر صعود کنند و برنامه آنها برای سال دوم، بقا در لیگ برتر بود ولی مس در لیگ بیستم فراتر از حد انتظار ظاهر شده و همین مسأله باعث رضایت مدیران این تیم رفسنجانی از ربیعی شد. مسی‌ها با ربیعی و در سال سوم این برنامه به اهداف بزرگتری فکر می‌کنند و با تمدید قرارداد سرمربی باانگیزه خود، نشان دادند بر روی اهداف خود تمرکز بالایی دارند.
علی علیزاده، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان از تمدید قرارداد سرمربی این تیم ابراز خوشحالی کرد و درباره این اتفاق گفت: «خیلی خوشحالم که توانستیم قرارداد آقای ربیعی را تمدید و او را برای دو فصل دیگر در شهر رفسنجان حفظ کنیم. ربیعی خودش این تیم را به لیگ برتر آورد و خودش به این تیم در لیگ برتر شخصیت داد. او در دو فصل آینده می‌تواند پروژه‌ای که خودش در این تیم آغاز کرده را به بهترین شکل تکمیل کند. هدف‌گذاری ما در فصل اول، حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر بود که به لطف خدا این اتفاق انجام خواهد شد. ما در فصل دوم، یعنی فصل آینده به‌دنبال کسب رتبه تک‌رقمی هستیم و در فصل سوم، حضور در جمع ۶ تیم و کورس سهمیه آسیایی. ما در دو فصل آینده این اهداف را دنبال خواهیم کرد. از محمد ربیعی تشکر می‌کنم که به ما اعتماد کرد و در رفسنجان ماند و همینطور از آقای زیندینی که تلاش زیادی برای تمدید قرارداد ربیعی انجام داد و در نهایت این اتفاق خوب رقم خورد.»
این اتفاقات در حالی رقم خورد که در هفته‌های ابتدایی فصل بیستم، مسئولان باشگاه مس رفسنجان به‌دنبال تغییر سرمربی خود بودند. مس رفسنجان در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی بگیرد و هیچ بردی به دست نیاورد که این مسأله مسئولان باشگاه مس رفسنجان را نگران کرده بود اما ربیعی نشان داد توانایی‌های زیادی دارد و حالا مسئولان باشگاه رفسنجانی دست به کار شده‌اند و قرارداد مربی جوان خود را دو فصل دیگر تمدید کردند تا نشان دهند به او اعتماد زیادی دارند. این اعتماد بدون شک می‌تواند هدیه بزرگی برای محمد ربیعی در روز تولدش باشد.
 

Page Generated in 0.0054 sec