printlogo


کد خبر: 226634تاریخ: 1399/12/28 00:00
لژیونرها

زوریا بند خرید قطعی صیادمنش را فعال می‌کند
اللهیار با هشت میلیون یورو در شاختار
یک سایت اوکراینی خبر داد باشگاه زوریا لوهانسک قصد دارد اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی را به صورت قطعی از تیم فنرباغچه خریداری کند و با مبلغ ۸ هشت میلیون یورو به باشگاه شاختار دونتسک بفروشد. سایت «اسپورت» اوکراین در این باره نوشت: «مدیریت باشگاه زوریا به رؤسای باشگاه فنرباغچه اطلاع داده است که بند خرید قرارداد اللهیار صیادمنش را به قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو فعال می‌کند. باشگاه زوریا قصد دارد صیادمنش را بخرد و سپس او را به قیمت هشت میلیون یورو به باشگاه شاختار دونتسک بفروشد. به گفته این منبع، باشگاه زوریا از قبل توافقات را انجام داده است. پیش از این گزارش شده بود که زوریا پولی برای خرید اللهیار ندارد اما بعد از آنکه مهاجم ایران به تیم زوریا کمک کرد تا شاختار را در لیگ شکست بدهد، به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ اوکراین انتخاب شد و همچنین به تیم ملی ایران دعوت شد. در فصل فعلی اوکراین، اللهیار ۱۱ بازی انجام داده است که چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.»
 
 
برنتفورد همچنان امیدوار به صعود
تساوی قدوس و یارانش مقابل تیم رونی
در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که برای دومین مسابقه متوالی سامان قدوس را در ترکیب نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، در ورزشگاه پرید پارک مقابل تیم رده نوزدهمی دربی کانتی قرار گرفت. یاران قدوس نیمه اول را با پیروزی دو بر صفر مقابل دربی کانتی پشت سر گذاشتند و در آستانه برتری قرار گرفتند اما در نیمه دوم شرایط متفاوتی تجربه کردند و دو گل خوردند و به تساوی در این مسابقه خارج از خانه رضایت دادند. تیم فوتبال برنتفورد با تساوی دو بر دو برابر دربی کانتی ۶۷ امتیازی شد و ضمن قرار گرفتن در رده چهارم جدول چمپیونشیپ انگلیس، فرصت صعود به رتبه سوم را از دست داد. سامان قدوس، ستاره ایرانی برنتفورد که پس از چهار حضور ثابت در مسابقه اخیرشان مقابل بلکبرن به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت، در دیدار این هفته برابر دربی کانتی نیز از دقیقه ۷۱ وارد زمین شد و بیست و نهمین بازی فصل خود را انجام داد. قدوس امیدوار است با برنتفورد بتواند مجوز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.
 
 
آزمون کاندیدای عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا
وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به رسم هفتگی خود اقدام به انتخاب بهترین لژیونر آسیا در هفته گذشته کرده است که در این میان نام سردار آزمون در کنار چند بازیکن دیگر نیز دیده می‌شود. سایت AFC درباره علت انتخاب آزمون نوشت: «78 دقیقه، یک گل، 80 درصد دقت پاس، 63 درصد دوئل برنده. یک گل دیگر برای سردار آزمون، که با 13 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه ایستاده است. یک گل بیشتر از آرتم جیوبا، هم‌تیمی‌اش. آخرین گل آزمون از روی نقطه پنالتی به دست آمد اما اگر سیوهای خوب جورجی شلیا دروازه‌بان حریف نبود، او به راحتی می‌توانست با یک هت‌تریک این بازی را به پایان برساند.» البته آزمون در این دیدار یک پاس گل نیز به جیوبا داد ولی وب سایت AFC به آن اشاره‌ای نکرده است. سردار برای کسب این عنوان با بازیکنانی از ژاپن، استرالیا، قزاقستان، فلسطین، تاجیکستان و کره‌جنوبی رقابت می‌کند.

 


Page Generated in 0.0047 sec