printlogo


کد خبر: 226632تاریخ: 1399/12/28 00:00
فعلاً صحبتی برای تمدید قرارداد نکرده‌ایم
ابراهیمی: دوست دارم در الاهلی بمانم

امید ابراهیمی یکی از بازیکنان خوب و کلیدی الاهلی قطر در فصل جاری بوده که بازوبند کاپیتانی تیم را هم بر بازو بسته است. او درباره شرایط الاهلی در این فصل از لیگ ستارگان قطر می‌گوید: «ما می‌توانستیم بهتر از این هم ظاهر شویم، به ویژه اینکه در بسیاری از بازی‌ها فرصت پیروز شدن یا حداقل تساوی را از دست دادیم اما نتایج رضایتبخش بوده. ما فصل را خوب آغاز کردیم و صدرنشین هم شدیم و همین باعث شد تا تیم‌ها احترام بیشتری به ما بگذارند. به خاطر فشار و فشردگی بازی‌ها و مصدومیت بازیکنان با افت مواجه شدیم و صدر را از دست دادیم. ما به دنبال قرار گرفتن در بین چهار تیم نخست هستیم. هر بازی برای ما یک چالش بزرگ است و باید از این چالش موفق بیرون بیاییم. پیروزی در هیچ دیداری آسان نیست و هر تیمی شانس پیروزی و خلق شگفتی را دارد و به همین خاطر باید با نهایت تمرکز و آمادگی و انگیزه به میدان رفت.»
ابراهیمی درباره دلایل عملکرد خوبش در این فصل هم صحبت می‌کند: «فضای خوبی در تیم وجود دارد و باید از آن به خوبی استفاده کرد. ما ستاره بزرگ نداریم و قدرت و عملکرد خوب ما به خاطر مبارزه، کار زیاد، انضباط و پایبندی تیمی و همچنین بازی گروهی است. فضایی که در تیم وجود دارد به ما کمک می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما یک برنامه روشن داریم که برای اجرای آن نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.»
او درباره جدایی یا ادامه حضور در الاهلی می‌گوید: «قرارداد من با پایان فصل جاری تمام می‌شود. تا این لحظه باشگاه درباره تمدید آن با من صحبت نکرده است. آینده نامعلوم است اما این در عملکرد من تأثیر نخواهد گذاشت. من رابطه بسیار خوبی با همه دارم. امیدوارم که در تیم بمانم اما تصمیم دست من نیست. به هر تصمیمی که باشگاه بگیرد احترام می‌گذارم.»

Page Generated in 0.0055 sec