printlogo


کد خبر: 226623تاریخ: 1399/12/28 00:00
انتخابات ریاست هیأت کشتی استان کرمانشاه
محبی 4 سال دیگر ماند

با رأی اعضای مجمع، محمدحسین محبی به عنوان رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه باقی ماند. 
محمدحسین محبی در حال حاضر قدیمی‌ترین رئیس هیأت کشتی در ایران است که حالا 4 سال دیگر این مسئولیت را برعهده می‌گیرد. 
مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان کرمانشاه به منظور تعیین رئیس، با حضور سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی برگزار شد که در پایان این مجمع محمدحسین محبی رئیس پیشین هیأت با ۱۳ رأی برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیأت کشتی استان انتخاب شد. این انتخاب در حالی برگزار شد که مسئولان فدراسیون کشتی در ماه‌های اخیر علاقه زیادی به نوع کار کردن محبی نداشتند.
 نوع مدیریت محبی در این چند ماه اخیر بارها مورد هجمه فدراسیون کشتی قرار گرفته بود و با توجه به برنامه‌ریزی که فدراسیون برای هیأت‌ها دارد، محبی نتوانسته بود آن را پیاده کند. 
به همین دلیل هم به نظر می‌رسید که شاید این بار محمدحسین محبی از شانس کمتری برای رسیدن به کرسی ریاست هیأت داشته باشد اما در روز رأی‌گیری داریوش اسماعیل‌بیگی تنها رقیب محبی، صاحب ۴ رأی شد تا پهلوان کرمانشاهی‌ها با اختلاف بالا برای 4 سال دیگر رئیس شود. انتخابی مهم و حائز اهمیت که باعث شد تا محمدحسین محبی در رئیس هیأت بودن به یک رکورد دست نیافتنی برسد. او در حال حاضر بیش از دو دهه است که ریاست هیأت کشتی کرمانشاه را برعهده دارد که در بین تمامی رؤسای هیأت کشتی کشور او بیش از همه سابقه فعالیت در این سمت را دارد. او در دوره ریاست محمدرضا طالقانی هم این مسئولیت را داشت که بعد از مدتی استعفا داد اما در دوره یزدانی خرم هم مقطعی کوتاه حضور داشت تا اینکه در دوره مدیریت رسول خادم دوباره برگشت و از آن موقع تا الان به عنوان رئیس فعالیت می‌کند. اصغر ثمربخش هم که چندی پیش از ریاست هیأت کشتی مازندران کنار رفت چهار دوره ریاست این هیأت را برعهده داشت اما حالا محبی رقیب جدی در این مسئولیت برای رسیدن به رکوردش را ندارد.

Page Generated in 0.0062 sec